Tramstråden

Jag tror något sådant också, sen tycker jag det är lite intressant med Irina, hon ska brännas på bål och Hilmes är rädd för eld. Kommer han övervinna sin rädsla för att kunna rädda henne eller kommer han hata eld ännu mer, hmmm.
Åhå, bra poäng! Det hade jag inte ens tänkt på! :o Då tidsschemat är så pressat så känns det första alternativet troligast :cautious: Jag hoppas bara att det inte känns så pressat och klichéaktigt - han är ju fortfarande "skurken" i det här sammanhanget.
 
Åhå, bra poäng! Det hade jag inte ens tänkt på! :o Då tidsschemat är så pressat så känns det första alternativet troligast :cautious: Jag hoppas bara att det inte känns så pressat och klichéaktigt - han är ju fortfarande "skurken" i det här sammanhanget.
Det var det fösta jag tänkte på när jag fick syn på det och sen Hilmes är ju på väg att jaga Bodin och Irina är ju på andra sidan världen typ... jag hoppas att han är skurken som blir den gode i slutet och att den riktiga skurken är Andragoras. :angel::angel::angel:

Lite synd att det är så pressat tidschema får se hur det känns efter nästa avsnitt, jag kommer nog ha svårt att hålla mig. Nästa söndag kl 11 kommer jag se avsnittet. :p
 
Snabbspolar genom vissa avsnitt, läser sammanfattningen om episoderna, de som fångar mitt intresse kollar jag hela avsnitten på.
Jag höll på att garva ihjäl mig när Franky sprang naken genom staden och framför allt när Robin använde sina "händer" till att klämma....jaaaa du vet. :rofl::rofl:
Robin är ingen jättefavorit och jag tycker ändå att Choppers rekrytering var den bästa. Brooks var rätt epic också, han har nog också blivit en av mina favoriter. Just nu gillar jag Zoro, Chopper, Brooks och Sanji.

Jo, han sa väl nått i stil med att han mål inte var viktigt om inte hans kapten fanns där att bevittna det eller nått åt det hållet om jag inte minns fel.
Jodå, jag älskade verkligen när Sanji var orolig över Zoro och letade efter honom och sen är den som får reda på vad Zoro egentligen gjorde och tystar ner dom som berättade. Tyckte det var riktigt rörande faktiskt.

Jag har redan samlat på mig ett gäng screenshots från animen med ögonblick jag verkligen gillat. :p
Ja Frankys rekrytering kan ha varit brutalast :o:cautious: t.o.m luffy tyckte det :rofl:
Jag håller faktiskt med om robin, hennes barndom är såklart tragisk men hon har aldrig varit en favorit hos mig.
Men brooks ensamma sjuttio år på haven bland sitt crews döda kroppar ... det rörde mig mera djupt än tidigare :cry: att vara så ensam så länge - det är inget konstigt att han är lite mentalt rubbad, men hans nya crew läker hans hjärta :heart
Och zoro hejdade sanji från att offra sig också - så många shipping moments :love:
tumblr_m292pmljOw1qiw2xz.png

tumblr_m292u1WMsF1qiw2xz.png

:love::love::love:

Du får visa dina favorit screenshots sen! :D
 
Ja Frankys rekrytering kan ha varit brutalast :o:cautious: t.o.m luffy tyckte det :rofl:
Jag håller faktiskt med om robin, hennes barndom är såklart tragisk men hon har aldrig varit en favorit hos mig.
Men brooks ensamma sjuttio år på haven bland sitt crews döda kroppar ... det rörde mig mera djupt än tidigare :cry: att vara så ensam så länge - det är inget konstigt att han är lite mentalt rubbad, men hans nya crew läker hans hjärta :heart
Och zoro hejdade sanji från att offra sig också - så många shipping moments :love:
tumblr_m292pmljOw1qiw2xz.png

tumblr_m292u1WMsF1qiw2xz.png

:love::love::love:

Du får visa dina favorit screenshots sen! :D
Kyaaaaaa~ :love::love::love: shipping moments hell yeah :love::love::love:
Ja, det är väldigt intressant, nu håller de på och möter Kuma igen.
 
@RedHyuuga Och så är zoro aldrig typen som ber eller bugar sig för någon men här så ...
tumblr_m2cq4miItM1qiw2xz.png

För hans kapten! :love:
img000013.png

Färglagt zosan moment :D
zoro__s_sacrifice_colored_by_marimokun.jpg

"Nothing... Nothing at all..!!"
Välkänt citat :D
 
Jag skrattade som sjutton åt "nothing... nothing at all" så typiskt Zoro och jag tyckte Sanji var riktigt söt när han var så orolig. :love::love::love:
"Tch! Worried? Me? No way, it's that shitty marimo's own damn fault, *mutter, mutter*"
Jag kan tänka mig sanji's svar är ungefär så tills han får veta att du är kvinna och blir "mademoiselle~~!" :p
Men ja, väldigt typiskt zoro :grin:
 
"Tch! Worried? Me? No way, it's that shitty marimo's own damn fault, *mutter, mutter*"
Jag kan tänka mig sanji's svar är ungefär så tills han får veta att du är kvinna och blir "mademoiselle~~!" :p
Men ja, väldigt typiskt zoro :grin:
Hahahhaha, det där påminner mig om det här:
13872459_1359099880787521_1945923425_n.jpg

När Zoro frivilligt säger att det är Marimo, Sanjis smeknamn för honom, hahahahhahah xD
 
Har förvisso redan läst rätt mycket, har spoilat för mig själv. Sånna där wiki sidor är farliga. :angel:
Dumt, dumt :D det är alldeles strax innan början på nästa arc, där luffy är mest själv och möter nya personer när han vill rädda sin bror. Bl.a. den som ska bli nästa crew medlem - men det blir inte av på länge :p
 
Oh yesss yesss YEEEEESSSS, the old man came back to save Zoro.... woooohoooo
Fan gillar inte den där Kizaharu eller hur fan han nu stavades :p
Jag ser vissa likheter mellan 'the old man' och zoro :D
Kizaru (eller Borsalino som är hans verkliga namn :rofl:) är lite läskig ja, han är dock en admiral så det är inte konstigt att han är läbbigt stark :nailbiting:
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 030
· Visningar
88 462
Senast: Sel
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 244
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 131
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Min arga lilla hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp