Tramstråden

Told you!!! :cry::cry::love::love: Oda är världsbäst på att göra blöta bakgrunder till sina karaktärer :cautious::nailbiting: Men ja, choppers är extra tragisk håller jag med om, den rankas bland(!) de värsta vanligen. Doktorn..! :cry:
Både Namie, Zoro och Sanjis introduktioner var "meh" men Choppers.... oh my gawd...... nu e ja fast....måste se mer....
 
Både Namie, Zoro och Sanjis introduktioner var "meh" men Choppers.... oh my gawd...... nu e ja fast....måste se mer....
Jag tror att sanji's bakgrund var lite klippt i animeversionen för att mangan var lite för brutal på ett ställe :cautious: I animen så förlorade Zeff sitt ben i båtolyckan, right? Men i mangan så var han tvungen att hugga av och ÄTA upp den på ön :eek::crazy:
Yaaay!! :banana: Vi har en till fan!! :D:D:D Du har dock mycket härligt kvar att se framför dig :D
 
Jag tror att sanji's bakgrund var lite klippt i animeversionen för att mangan var lite för brutal på ett ställe :cautious: I animen så förlorade Zeff sitt ben i båtolyckan, right? Men i mangan så var han tvungen att hugga av och ÄTA upp den på ön :eek::crazy:
Yaaay!! :banana: Vi har en till fan!! :D:D:D Du har dock mycket härligt kvar att se framför dig :D
Jag kan tänka mig detta, anime brukar vara lite förkortat gentemot manga och ofta förklarar mangan mer vad som händer och hur de tänker m.m.

Det är bara skit att man ska hitta dit när de redan hunnit så långt :p Är strax på avsnitt 100...
 
Jag kan tänka mig detta, anime brukar vara lite förkortat gentemot manga och ofta förklarar mangan mer vad som händer och hur de tänker m.m.

Det är bara skit att man ska hitta dit när de redan hunnit så långt :p Är strax på avsnitt 100...
Tänk positivt, man har ju massor(!) av sysselsättning framför sig :D
 
Det är något med japanska röster, vet jag har sett några anime på engelska eller svenska, men när jag sett samma anime på japanska är den japanska mycket bättre. :D
Håller definitivt med dig. Då jag var liten såg jag Digimon på svenska sen såg jag om det med japanskt tal då jag blev äldre och det var som en helt annan serie :D:laugh:
 
Håller definitivt med dig. Då jag var liten såg jag Digimon på svenska sen såg jag om det med japanskt tal då jag blev äldre och det var som en helt annan serie :D:laugh:
O M G! Kollade du också på digimon?! Jag har fortfarande kvar massa avsnitt inspelade på VHS (har dock ingen VHS spelare) dock svensk dubbat. Minns att jag cyklade hem från mammas sommarstuga enbart för att kolla på digimon och spela in, hahahaha. Det var ju bara 17km enkel resa, fick ju bra motion i alla fall. Mamma tyckte jag var galen. :angel:
Nästan lite sugen på att se om serien fast på japanska och se vad jag tycker, minns att den var en favorit.
 
@Asko shiiiiiiiiiiiit, säg till när du sett det nya avsnittet av Arslan, slutet bådar inte gott för nästa avsnitt, är en scen efter eftertexten. :eek: :eek: :eek:
Sssshhhhhh!!!
Mitt internet är slut så jag lever på bara mobilnätet och jag vet inte än om jag vågar titta på ett avsnitt då det tar en del :arghh: i värsta fall måste jag vänta till nästa söndag .... :nailbiting::banghead::cry:
 
@Asko shiiiiiiiiiiiit, säg till när du sett det nya avsnittet av Arslan, slutet bådar inte gott för nästa avsnitt, är en scen efter eftertexten. :eek: :eek: :eek:
Fine!! Nu när du sagt det där så var jag ju tvungen att titta på det! :rage::p
Uppenbart att kungens bror planerar något, kanske ett mord på sin bror? Men varför skylla på just henne, soldaten, hon är väl en vanlig(?) löjtnant (typ)? Eller har de upptäckt att hon är en kvinna i förklädnad? :cautious:
Och den blinda damen..! :eek: Var är hennes beskyddare? Vem är det som vill bränna upp henne?
Så många frågor, så lite svar :rage::grin:
Hur många avsnitt är det kvar? :cautious:
 
Fine!! Nu när du sagt det där så var jag ju tvungen att titta på det! :rage::p
Uppenbart att kungens bror planerar något, kanske ett mord på sin bror? Men varför skylla på just henne, soldaten, hon är väl en vanlig(?) löjtnant (typ)? Eller har de upptäckt att hon är en kvinna i förklädnad? :cautious:
Och den blinda damen..! :eek: Var är hennes beskyddare? Vem är det som vill bränna upp henne?
Så många frågor, så lite svar :rage::grin:
Hur många avsnitt är det kvar? :cautious:
Sowwy~ meeeen ja ville prata me nån om de, ville dock inte spoila bara. :p
Skulle va 8 avsnitt om jag fattat det och det är lite synd för det känns verkligen "rushed", det enda som är positivt med att de ska bränna Irina är att jag tror Hirmes kommer dyka upp and go fucking epic badass on them. Nånting är det med Guiscard, hoppas på mer svar nästa vecka.
 
Seriöst, jag tror jag gillar Zoro ännu mer nu....
När han tog Luffys "pain" också, han är ju superman typ, helt crazy.
tumblr_mkstrhpT4a1rm3pldo1_500.gif

Älskade även när han höll på att döda en av Celestrial Dragons. :rofl: :rofl: :rofl:
Nu är jag på avsnitt 400, bara si så där ca 350 avsnitt kvar. :p
 
Sowwy~ meeeen ja ville prata me nån om de, ville dock inte spoila bara. :p
Skulle va 8 avsnitt om jag fattat det och det är lite synd för det känns verkligen "rushed", det enda som är positivt med att de ska bränna Irina är att jag tror Hirmes kommer dyka upp and go fucking epic badass on them. Nånting är det med Guiscard, hoppas på mer svar nästa vecka.
Och jag slår vad om att Arslan kommer att höra om den där soldattjejen och typ :eek: och sedan vända sig till Daryun :cry: som i sin tur blir :arghh::wtf::banghead::meh::grin::up:
Basically :D
 
Seriöst, jag tror jag gillar Zoro ännu mer nu....
När han tog Luffys "pain" också, han är ju superman typ, helt crazy.
tumblr_mkstrhpT4a1rm3pldo1_500.gif

Älskade även när han höll på att döda en av Celestrial Dragons. :rofl: :rofl: :rofl:
Nu är jag på avsnitt 400, bara si så där ca 350 avsnitt kvar. :p
:eek::eek::eek:
"Fuskar" du nu? O_o Du var alldeles nyss hos chopper jue! Stoooopp!! :rofl: Vad säger du om de nyaste medlemmarna då? Franky? Robin? Deras barndom!!? Och viktigast - vad säger du om Brook?? Han är nog bland mina favoriter efter zoro :love: så gullig och rar trots att han var ensam såå länge .. :cry: jag älskade dock när luffy rekryterade honom :rofl: de andras miner!! :rofl: Laboon dock!! :love:
:bump: i have a mighty need to know!! :bump:
Lade du märke till att zoro sa här plötsligt att hans kapten var viktigare än hans mål? The biggest moment ever :love::love::love: för zolu fans iallafall :D:love:
Men det fanns zosan moments där också, jag nämnde inte dem för att jag tänkte att du skulle få ha kul att se dem själv också :D:up:

Såklart att Zoro är bäst!! :love::love::love::D:p
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 030
· Visningar
88 575
Senast: Sel
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 244
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 131
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp