Tramstråden

Jag har solat i en vecka, är fortfarande blek som snö. Syskonet klippte gräsmatta två dagar på raken och är nu... väldigt väldigt solbränd
Jag känner delvis igen det där, det får mig att tänka på den här. Gissa vilka ben som är mina. :angel: :angel: :angel:
13844196_1354603867903789_240313417_o.jpg
 
Spela roll, börjar ändå väga över att kolla lite halvt om halvt seriöst på hela serien för att bättre förstå. :p
Tycker jag att du ska göra (ofc :angel:), det jag tänker på är inte så förståeligt om man inte får lite förklarat för sig innan. Och det kanske sabbar en del av spänningen när man tittar på hela serien.
 
Tycker jag att du ska göra (ofc :angel:), det jag tänker på är inte så förståeligt om man inte får lite förklarat för sig innan. Och det kanske sabbar en del av spänningen när man tittar på hela serien.
Jag vill typ se alla avsnitt där de värvar medlemmarna till båten. :p
Är för närvande bara på avsnitt 30... :angel:
 
Jag vill typ se alla avsnitt där de värvar medlemmarna till båten. :p
Är för närvande bara på avsnitt 30... :angel:
I princip så har de värvat den senaste medlemmen för något hundratal episodes sedan (eh, ungefär iaf) men de håller på att hämta upp henom i de senaste kapiteln i mangan nu. Såå ... du får nog titta på hela serien om du vill se dem alla och vad som hänt innan dem :D:p
Men början är ju tätast förstås men det dyker upp nya medlemmar med lite jämna mellanrum, och de alla är lika älskvärda! :love: Min favorit (förutom zoro) är nog den som värvades näst sist (dvs den innan den jag nämnde tidigare här i inlägget) - hen är såå rar och gullig på något vis, även om man inte förväntar sig den beskrivningen :angel:
 
I princip så har de värvat den senaste medlemmen för något hundratal episodes sedan (eh, ungefär iaf) men de håller på att hämta upp henom i de senaste kapiteln i mangan nu. Såå ... du får nog titta på hela serien om du vill se dem alla och vad som hänt innan dem :D:p
Men början är ju tätast förstås men det dyker upp nya medlemmar med lite jämna mellanrum, och de alla är lika älskvärda! :love: Min favorit (förutom zoro) är nog den som värvades näst sist (dvs den innan den jag nämnde tidigare här i inlägget) - hen är såå rar och gullig på något vis, även om man inte förväntar sig den beskrivningen :angel:
Jag har fått lite kläm på vilka som är medlammar, nu bara klura ut hur de kommit dit så att säga. :p
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 030
· Visningar
88 576
Senast: Sel
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 244
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 132
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp