Tramstråden

En viktig sak att veta om Zoro @RedHyuuga - han har helt värdelöst lokalsinne. Really. Han säger bestämt att han ska gå åt höger, och tar åt vänster. Han ska gå norrut och han tar sig högt upp i ett torn. :cautious:
Och han blir bara allt värre :rofl::rofl::rofl:
 
Har du hittat alla volymerna på engelska, jag hittar bara volym 1-4 på engelska sen 5 och 6 på annat språk, vet att jag läst sista volymen på engelska så det borde ju finnas...
Jag är osäker, klicka på taggen med författarens namn så dyker alla som finns på den sidan upp.
 
Pffffftttttt, bwaaahahahahhahhah ååååå äntligen någon som är lite seriös av blodförlust :rofl::rofl::rofl:
ofta har de oändligt med blod ju :angel:
Det var ett stort problem där ett tag :cautious: de fick försöka mjuka in sanji på vackra kvinnor igen (efter han hade varit utan dem i två år) med foton och sånt men det var knepigt :cautious::rofl: men han sa att han hellre dog än missade att lägga ögonen på sin dröm - sjöjungfrur :p
Och det var nära ett tag men han fick blodtransfer :rofl:
 
Det var ett stort problem där ett tag :cautious: de fick försöka mjuka in sanji på vackra kvinnor igen (efter han hade varit utan dem i två år) med foton och sånt men det var knepigt :cautious::rofl: men han sa att han hellre dog än missade att lägga ögonen på sin dröm - sjöjungfrur :p
Och det var nära ett tag men han fick blodtransfer :rofl:
hahahahhahahha åh låter så typsikt. :p
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 030
· Visningar
88 595
Senast: Sel
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 244
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 132
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Hundbur bil

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp