R
Reykjavik
Det var ju det som var poängen med liknelsenJag får ingen färg/bränna av t-shirts alls(de områden som är täckta alltså)
Du bränner dig ju mindre om du har en t-shirt. Mer om du har bikini
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var ju det som var poängen med liknelsenJag får ingen färg/bränna av t-shirts alls(de områden som är täckta alltså)
Men bläh, jag vill bli brun utan att bränna migDet var ju det som var poängen med liknelsen
Du bränner dig ju mindre om du har en t-shirt. Mer om du har bikini![]()
Brun-utan-solMen bläh, jag vill bli brun utan att bränna mig![]()
Jag känner delvis igen det där, det får mig att tänka på den här. Gissa vilka ben som är mina.Jag har solat i en vecka, är fortfarande blek som snö. Syskonet klippte gräsmatta två dagar på raken och är nu... väldigt väldigt solbränd
De i mitten förstås!Jag känner delvis igen det där, det får mig att tänka på den här. Gissa vilka ben som är mina.![]()
![]()
![]()
Dessvärre inte.De i mitten förstås!![]()
Sub! Always - mycket pga min hörselskada@ThereseKarlsson & @Asko när ni tittar på anime, hur ser ni den? Dub (engelskt eller svenskt tal) eller sub (japanskt tal, engelsk eller svensk text)?
Sår också sub, sen jag hittade sub kan jag inte med dubbade längre. Föredrar originalet.Sub! Always - mycket pga min hörselskada![]()
Det hänvisar förvånansvärt mycket till en canon händelse i one piece ..
Va?! Tell me, vilken episode?!!Det hänvisar förvånansvärt mycket till en canon händelse i one piece ..![]()
Va?! Tell me, vilken episode?!!![]()
Spela roll, börjar ändå väga över att kolla lite halvt om halvt seriöst på hela serien för att bättre förstå.
Should I...?Det rör dock inte zoro så mycket, utan sanji mest - men han är rätt lik bilden
![]()
Tycker jag att du ska göra (ofcSpela roll, börjar ändå väga över att kolla lite halvt om halvt seriöst på hela serien för att bättre förstå.![]()
Jag vill typ se alla avsnitt där de värvar medlemmarna till båten.Tycker jag att du ska göra (ofc), det jag tänker på är inte så förståeligt om man inte får lite förklarat för sig innan. Och det kanske sabbar en del av spänningen när man tittar på hela serien.
I princip så har de värvat den senaste medlemmen för något hundratal episodes sedan (eh, ungefär iaf) men de håller på att hämta upp henom i de senaste kapiteln i mangan nu. Såå ... du får nog titta på hela serien om du vill se dem alla och vad som hänt innan demJag vill typ se alla avsnitt där de värvar medlemmarna till båten.
Är för närvande bara på avsnitt 30...![]()
Jag har fått lite kläm på vilka som är medlammar, nu bara klura ut hur de kommit dit så att säga.I princip så har de värvat den senaste medlemmen för något hundratal episodes sedan (eh, ungefär iaf) men de håller på att hämta upp henom i de senaste kapiteln i mangan nu. Såå ... du får nog titta på hela serien om du vill se dem alla och vad som hänt innan dem
Men början är ju tätast förstås men det dyker upp nya medlemmar med lite jämna mellanrum, och de alla är lika älskvärda!Min favorit (förutom zoro) är nog den som värvades näst sist (dvs den innan den jag nämnde tidigare här i inlägget) - hen är såå rar och gullig på något vis, även om man inte förväntar sig den beskrivningen
![]()