Tramstråden

Jag har fått lite kläm på vilka som är medlammar, nu bara klura ut hur de kommit dit så att säga. :p
:D du kommer isåfall kunna känna igen dem direkt från när du ser dem :p vilket kan hända att det sabbar lite av överraskningen men jag visste nog också när jag såg några av dem avsnitten så jag kan inte säga bu eller bä :angel:
 
:D du kommer isåfall kunna känna igen dem direkt från när du ser dem :p vilket kan hända att det sabbar lite av överraskningen men jag visste nog också när jag såg några av dem avsnitten så jag kan inte säga bu eller bä :angel:
Jag har ju typ läst alla doujinshin jag kunde hitta med Zoro och Sanji ju, så vet om Chopper, Robin, Bones, nån ja inte kommer ihåg namnet på å tja...
 
Jag har ju typ läst alla doujinshin jag kunde hitta med Zoro och Sanji ju, så vet om Chopper, Robin, Bones, nån ja inte kommer ihåg namnet på å tja...
Brook, inte Bones :D
Kollade upp episode 30 och du närmar dig Nami's stora arc! Det är det första långa och stora arcet tycker jag, och den är fylld med känslor :up: (grät lite en gång tror jag :o)
 
Jag ser sub med engelsk text. Försökte se dubbat där de var engelskt tal men det blev för löjligt ;);) Tycker bäst om japansk sub, tycker man får bättre känsla för karaktärerna då :laugh:
Jag håller helt med! Jag tycker de japanska rösterna verkar mer levande än t ex de engelska. Det känns som de lever in mer i karaktärerna, sen är säkert vissa röster bättre än andra men men. :D
Har du någon favoritröst? :D
 
Jag håller helt med! Jag tycker de japanska rösterna verkar mer levande än t ex de engelska. Det känns som de lever in mer i karaktärerna, sen är säkert vissa röster bättre än andra men men. :D
Har du någon favoritröst? :D
Jag gillar verkligen Nakai Kazuya som gör Zoros röst i One Piece och Hijikatas i Gintama och Sugita Tomokazu som gör Gintokis röst i Gintama plus en massa andra :D Vem är din favorit?
 
Jag gillar verkligen Nakai Kazuya som gör Zoros röst i One Piece och Hijikatas i Gintama och Sugita Tomokazu som gör Gintokis röst i Gintama plus en massa andra :D Vem är din favorit?
Jag gillar också Nakai Kazua, sen gillar jag Jouji Nakata, han gör Alucards röst i Hellsing verkar som han gör Hody Jones i One Piece också. Gillar även Houchu Ohtsuka han gör Jiraiya i Naruto. Sen även Sho Hayami han spelar Aizen i Bleach. Bara för att lista några få, är lite svag för mörka röster som gör sig bra på dom onda så att säga. :p
 
Jag gillar också Nakai Kazua, sen gillar jag Jouji Nakata, han gör Alucards röst i Hellsing verkar som han gör Hody Jones i One Piece också. Gillar även Houchu Ohtsuka han gör Jiraiya i Naruto. Sen även Sho Hayami han spelar Aizen i Bleach. Bara för att lista några få, är lite svag för mörka röster som gör sig bra på dom onda så att säga. :p
Samma här, mörka röster :love: Han som gör Jiraiyas röst är underbar och jag gillar även han som gör Kakashis röst i Naruto och de som gör Urahara, Kuchiki och Renjis röster i Bleach :D
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 030
· Visningar
88 576
Senast: Sel
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 244
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 132
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp