Tramstråden

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 617
  • Visningar Visningar 52 452
Jag har fått lite kläm på vilka som är medlammar, nu bara klura ut hur de kommit dit så att säga. :p
:D du kommer isåfall kunna känna igen dem direkt från när du ser dem :p vilket kan hända att det sabbar lite av överraskningen men jag visste nog också när jag såg några av dem avsnitten så jag kan inte säga bu eller bä :angel:

:D du kommer isåfall kunna känna igen dem direkt från när du ser dem :p vilket kan hända att det sabbar lite av överraskningen men jag visste nog också när jag såg några av dem avsnitten så jag kan inte säga bu eller bä :angel:
Jag har ju typ läst alla doujinshin jag kunde hitta med Zoro och Sanji ju, så vet om Chopper, Robin, Bones, nån ja inte kommer ihåg namnet på å tja...

Jag har ju typ läst alla doujinshin jag kunde hitta med Zoro och Sanji ju, så vet om Chopper, Robin, Bones, nån ja inte kommer ihåg namnet på å tja...
Brook, inte Bones :D
Kollade upp episode 30 och du närmar dig Nami's stora arc! Det är det första långa och stora arcet tycker jag, och den är fylld med känslor :up: (grät lite en gång tror jag :o)

Jag ser sub med engelsk text. Försökte se dubbat där de var engelskt tal men det blev för löjligt ;);) Tycker bäst om japansk sub, tycker man får bättre känsla för karaktärerna då :laugh:
Jag håller helt med! Jag tycker de japanska rösterna verkar mer levande än t ex de engelska. Det känns som de lever in mer i karaktärerna, sen är säkert vissa röster bättre än andra men men. :D
Har du någon favoritröst? :D

Jag håller helt med! Jag tycker de japanska rösterna verkar mer levande än t ex de engelska. Det känns som de lever in mer i karaktärerna, sen är säkert vissa röster bättre än andra men men. :D
Har du någon favoritröst? :D
Jag gillar verkligen Nakai Kazuya som gör Zoros röst i One Piece och Hijikatas i Gintama och Sugita Tomokazu som gör Gintokis röst i Gintama plus en massa andra :D Vem är din favorit?

Jag gillar verkligen Nakai Kazuya som gör Zoros röst i One Piece och Hijikatas i Gintama och Sugita Tomokazu som gör Gintokis röst i Gintama plus en massa andra :D Vem är din favorit?
Jag gillar också Nakai Kazua, sen gillar jag Jouji Nakata, han gör Alucards röst i Hellsing verkar som han gör Hody Jones i One Piece också. Gillar även Houchu Ohtsuka han gör Jiraiya i Naruto. Sen även Sho Hayami han spelar Aizen i Bleach. Bara för att lista några få, är lite svag för mörka röster som gör sig bra på dom onda så att säga. :p

Jag gillar också Nakai Kazua, sen gillar jag Jouji Nakata, han gör Alucards röst i Hellsing verkar som han gör Hody Jones i One Piece också. Gillar även Houchu Ohtsuka han gör Jiraiya i Naruto. Sen även Sho Hayami han spelar Aizen i Bleach. Bara för att lista några få, är lite svag för mörka röster som gör sig bra på dom onda så att säga. :p
Samma här, mörka röster :love: Han som gör Jiraiyas röst är underbar och jag gillar även han som gör Kakashis röst i Naruto och de som gör Urahara, Kuchiki och Renjis röster i Bleach :D

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
924
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 185
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 910
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt... 74 75 76
Svar
1 515
· Visningar
129 916
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31