Asko
Trådstartare
Jag har fått lite kläm på vilka som är medlammar, nu bara klura ut hur de kommit dit så att säga.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har fått lite kläm på vilka som är medlammar, nu bara klura ut hur de kommit dit så att säga.![]()
Jag har ju typ läst alla doujinshin jag kunde hitta med Zoro och Sanji ju, så vet om Chopper, Robin, Bones, nån ja inte kommer ihåg namnet på å tja...du kommer isåfall kunna känna igen dem direkt från när du ser dem
vilket kan hända att det sabbar lite av överraskningen men jag visste nog också när jag såg några av dem avsnitten så jag kan inte säga bu eller bä
![]()
Brook, inte BonesJag har ju typ läst alla doujinshin jag kunde hitta med Zoro och Sanji ju, så vet om Chopper, Robin, Bones, nån ja inte kommer ihåg namnet på å tja...
Jag å exakta namn när jag inte är helt insattBrook, inte Bones
Kollade upp episode 30 och du närmar dig Nami's stora arc! Det är det första långa och stora arcet tycker jag, och den är fylld med känslor(grät lite en gång tror jag
)
Äntligen! Jag skämmer ju annars ut mig när det gäller Arslan SenkiJag å exakta namn när jag inte är helt insatt![]()
Lite ombytta roller då.Äntligen! Jag skämmer ju annars ut mig när det gäller Arslan Senki![]()
JuppLite ombytta roller då.
hahahah jag dör, Zoro och Sanji bråkade för att Zoro sa "small fry" om Nami och så kommer Usopp i kläm...![]()
Jag dog lite av skratt när de sa detJupp
Ah! Det var det jag pratade om när jag sa att man ser hur bra de kommer överens när de mötte varandra
Whoops, Usopp var visst vid liv ... not anymore![]()
Och när luffy undrade vem som hade vågat skada usoppJag dog lite av skratt när de sa det![]()
hahahah jag fnissade lite åt det ocksåOch när luffy undrade vem som hade vågat skada usopp
One Piece har sina älskade moment då man vill dö av skratt![]()
Jag ser sub med engelsk text. Försökte se dubbat där de var engelskt tal men det blev för löjligt@ThereseKarlsson & @Asko när ni tittar på anime, hur ser ni den? Dub (engelskt eller svenskt tal) eller sub (japanskt tal, engelsk eller svensk text)?
Jag håller helt med! Jag tycker de japanska rösterna verkar mer levande än t ex de engelska. Det känns som de lever in mer i karaktärerna, sen är säkert vissa röster bättre än andra men men.Jag ser sub med engelsk text. Försökte se dubbat där de var engelskt tal men det blev för löjligtTycker bäst om japansk sub, tycker man får bättre känsla för karaktärerna då
![]()
Han är inte särskilt duktig med tjejerÅh va ja garvade när Zoro råkade ha sönder den där tjejens glasögon bara för att hon såg likadan ut som tjejen i hans barndom, hahahaha, klant.![]()
Det är något särskilt också med vissa japanska ord som är svåra att översättaJag ser sub med engelsk text. Försökte se dubbat där de var engelskt tal men det blev för löjligtTycker bäst om japansk sub, tycker man får bättre känsla för karaktärerna då
![]()
Jag gillar verkligen Nakai Kazuya som gör Zoros röst i One Piece och Hijikatas i Gintama och Sugita Tomokazu som gör Gintokis röst i Gintama plus en massa andraJag håller helt med! Jag tycker de japanska rösterna verkar mer levande än t ex de engelska. Det känns som de lever in mer i karaktärerna, sen är säkert vissa röster bättre än andra men men.
Har du någon favoritröst?![]()
Jag gillar också Nakai Kazua, sen gillar jag Jouji Nakata, han gör Alucards röst i Hellsing verkar som han gör Hody Jones i One Piece också. Gillar även Houchu Ohtsuka han gör Jiraiya i Naruto. Sen även Sho Hayami han spelar Aizen i Bleach. Bara för att lista några få, är lite svag för mörka röster som gör sig bra på dom onda så att säga.Jag gillar verkligen Nakai Kazuya som gör Zoros röst i One Piece och Hijikatas i Gintama och Sugita Tomokazu som gör Gintokis röst i Gintama plus en massa andraVem är din favorit?
Samma här, mörka rösterJag gillar också Nakai Kazua, sen gillar jag Jouji Nakata, han gör Alucards röst i Hellsing verkar som han gör Hody Jones i One Piece också. Gillar även Houchu Ohtsuka han gör Jiraiya i Naruto. Sen även Sho Hayami han spelar Aizen i Bleach. Bara för att lista några få, är lite svag för mörka röster som gör sig bra på dom onda så att säga.![]()
Ja Kakashis röst är bra, gillar även han som gör Madaras röst och Pein.Samma här, mörka rösterHan som gör Jiraiyas röst är underbar och jag gillar även han som gör Kakashis röst i Naruto och de som gör Urahara, Kuchiki och Renjis röster i Bleach
![]()