Tramstråden

O M G! Kollade du också på digimon?! Jag har fortfarande kvar massa avsnitt inspelade på VHS (har dock ingen VHS spelare) dock svensk dubbat. Minns att jag cyklade hem från mammas sommarstuga enbart för att kolla på digimon och spela in, hahahaha. Det var ju bara 17km enkel resa, fick ju bra motion i alla fall. Mamma tyckte jag var galen. :angel:
Nästan lite sugen på att se om serien fast på japanska och se vad jag tycker, minns att den var en favorit.
Haha jo jag kollade även på serien fast var kanske inte lika dedikerad som du :D:) Du borde definitivt se om den ;) Jag kommer ihåg att jag föredrog Digimon framför Pokemon :D
 
We have cookies :devil:
giphy.gif
 
Så sööööt!


Nej, det är inte okej att kommentera mun kropp eller klädsel bara för att min kjol har hög slits och det blåser.. :mad:
830899.gif

Chi tycker inte heller att det låter ok :mad:

Kan man överhuvudtaget låta bli att kommentera gubbar utan tröjor så borde man kunna låta bli all annan klädsel också O_o
 
830899.gif

Chi tycker inte heller att det låter ok :mad:

Kan man överhuvudtaget låta bli att kommentera gubbar utan tröjor så borde man kunna låta bli all annan klädsel också O_o
Nää, vafaan liksom..

Eller hur! Bete er för i helvete! Ja, jag blir orimligt arg på sånt...
 
Och jag slår vad om att Arslan kommer att höra om den där soldattjejen och typ :eek: och sedan vända sig till Daryun :cry: som i sin tur blir :arghh::wtf::banghead::meh::grin::up:
Basically :D
Jag tror något sådant också, sen tycker jag det är lite intressant med Irina, hon ska brännas på bål och Hilmes är rädd för eld. Kommer han övervinna sin rädsla för att kunna rädda henne eller kommer han hata eld ännu mer, hmmm.
 
:eek::eek::eek:
"Fuskar" du nu? O_o Du var alldeles nyss hos chopper jue! Stoooopp!! :rofl: Vad säger du om de nyaste medlemmarna då? Franky? Robin? Deras barndom!!? Och viktigast - vad säger du om Brook?? Han är nog bland mina favoriter efter zoro :love: så gullig och rar trots att han var ensam såå länge .. :cry: jag älskade dock när luffy rekryterade honom :rofl: de andras miner!! :rofl: Laboon dock!! :love:
:bump: i have a mighty need to know!! :bump:
Lade du märke till att zoro sa här plötsligt att hans kapten var viktigare än hans mål? The biggest moment ever :love::love::love: för zolu fans iallafall :D:love:
Men det fanns zosan moments där också, jag nämnde inte dem för att jag tänkte att du skulle få ha kul att se dem själv också :D:up:

Såklart att Zoro är bäst!! :love::love::love::D:p
Snabbspolar genom vissa avsnitt, läser sammanfattningen om episoderna, de som fångar mitt intresse kollar jag hela avsnitten på.
Jag höll på att garva ihjäl mig när Franky sprang naken genom staden och framför allt när Robin använde sina "händer" till att klämma....jaaaa du vet. :rofl::rofl:
Robin är ingen jättefavorit och jag tycker ändå att Choppers rekrytering var den bästa. Brooks var rätt epic också, han har nog också blivit en av mina favoriter. Just nu gillar jag Zoro, Chopper, Brooks och Sanji.

Jo, han sa väl nått i stil med att han mål inte var viktigt om inte hans kapten fanns där att bevittna det eller nått åt det hållet om jag inte minns fel.
Jodå, jag älskade verkligen när Sanji var orolig över Zoro och letade efter honom och sen är den som får reda på vad Zoro egentligen gjorde och tystar ner dom som berättade. Tyckte det var riktigt rörande faktiskt.

Jag har redan samlat på mig ett gäng screenshots från animen med ögonblick jag verkligen gillat. :p
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 030
· Visningar
88 575
Senast: Sel
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 244
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 131
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp