Asko
Trådstartare
Yeah right..Oh fan, jag har fiber och wifi, så tänker inte på det där ju~![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yeah right..Oh fan, jag har fiber och wifi, så tänker inte på det där ju~![]()
Haha jo jag kollade även på serien fast var kanske inte lika dedikerad som duO M G! Kollade du också på digimon?! Jag har fortfarande kvar massa avsnitt inspelade på VHS (har dock ingen VHS spelare) dock svensk dubbat. Minns att jag cyklade hem från mammas sommarstuga enbart för att kolla på digimon och spela in, hahahaha. Det var ju bara 17km enkel resa, fick ju bra motion i alla fall. Mamma tyckte jag var galen.
Nästan lite sugen på att se om serien fast på japanska och se vad jag tycker, minns att den var en favorit.
We have cookiesAnivaddå? Kaka?![]()
We have cookies![]()
Kakaaaaaaaa!!!!!!!We have cookies![]()
Så sööööt!
Så sööööt!
Nej, det är inte okej att kommentera mun kropp eller klädsel bara för att min kjol har hög slits och det blåser..![]()
Nää, vafaan liksom..![]()
Chi tycker inte heller att det låter ok
Kan man överhuvudtaget låta bli att kommentera gubbar utan tröjor så borde man kunna låta bli all annan klädsel också![]()
Bristande respekt ger inte en orimlig ilska - den är högst rimlig!Nää, vafaan liksom..
Eller hur! Bete er för i helvete! Ja, jag blir orimligt arg på sånt...
Oavsett nivå på ilskan? NajsBristande respekt ger inte en orimlig ilska - den är högst rimlig!![]()
Jag tror något sådant också, sen tycker jag det är lite intressant med Irina, hon ska brännas på bål och Hilmes är rädd för eld. Kommer han övervinna sin rädsla för att kunna rädda henne eller kommer han hata eld ännu mer, hmmm.Och jag slår vad om att Arslan kommer att höra om den där soldattjejen och typoch sedan vända sig till Daryun
som i sin tur blir
Basically![]()
HIGHFIVE!!Haha jo jag kollade även på serien fast var kanske inte lika dedikerad som duDu borde definitivt se om den
Jag kommer ihåg att jag föredrog Digimon framför Pokemon
![]()
Men de va ju sant... tänker ju inte på sådant då jag inte använder det själv. Hoppas ditt nät räckte, nu är det ju augusti.Yeah right..![]()
Snabbspolar genom vissa avsnitt, läser sammanfattningen om episoderna, de som fångar mitt intresse kollar jag hela avsnitten på.
"Fuskar" du nu?Du var alldeles nyss hos chopper jue! Stoooopp!!
Vad säger du om de nyaste medlemmarna då? Franky? Robin? Deras barndom!!? Och viktigast - vad säger du om Brook?? Han är nog bland mina favoriter efter zoro
så gullig och rar trots att han var ensam såå länge ..
jag älskade dock när luffy rekryterade honom
de andras miner!!
Laboon dock!!
i have a mighty need to know!!
Lade du märke till att zoro sa här plötsligt att hans kapten var viktigare än hans mål? The biggest moment everför zolu fans iallafall
Men det fanns zosan moments där också, jag nämnde inte dem för att jag tänkte att du skulle få ha kul att se dem själv också
Såklart att Zoro är bäst!!![]()