Träfftråd Norrland

Sv: Träfftråd Norrland

Ta bussen till Ö-vik så hämtar jag upp dig där :idea: Då kan vi virra bort oss tillsammans på vägen till AnnA_
Du får ju inte missa träffen!

Buss lär det inte bli, mest för att det tar längre tid och de egna pållarna måste ju också tas hand om! :p
Tack ändå för förslaget!

Får bestämma mig ikväll när jag nattat pållarna.

vilken tid blir det bra att vi kommer imorgon?? måste förbereda ordentligt för jag har en känsla av att damen kommer att bli svårlastad efter vad som hände hos er förra gången.. jag lyckas alltid ställa till med något..:o

*KL*
Ha det så roligt allihop!

Spåna gärna lite på ett nytt datum om ni är intresserade, jag vill vara med på träff så snart som möjligt igen! Vi måste ju testa lite DA om ni vill.

Lotus7 och Totola - bara en liten logistisk fundering - åker inte du Lotus7 förbi nära Totolas boning om du åker från Sundsvall? Eller har jag missuppfattat var Totola bor?

Senast ändrad:

hej! kommer med en mat-fråga, äter vi pizza eller ska man ha matsäck?? får bara med mig en kompis.

Japp bor i Sundsvall men sitter just nu hos svärföräldrarna i Ö-vik. Så jag åker därifån imorgon annars hade jag hämtat upp Totola.

AnnA_ jag undrar också om mat, finns det att köpa något i närheten för jag har inte möjlighet att göra någon matsäck.

Nu har jag bestämt att om magen inte pajar imorgon bitti eller jag får tok-kalla fötter så snart jag satt mig i bilen så kommer jag imorgon! :p

Tack för idag allihopa, vad kul det var!!

Jag ser fram emot att få se filmer och foton - helst på MAIL, inte här :rofl:

Tack så mycket för att vi fick hälsa på! Mycket trevlig träff! :)

Jag vill också se bilder (via mail)!

Ja innan jag fattat hur man överför filmerna från kameran till datorn har de nog möglat...
Ska sova på saken!! Kanske måste jag köpa en inspelningsbar dvdspelare för att få dem på skiva.. Suck..

tack från oss oxå att vi fick komma och rida och träffas! Det var en jättebra dag!
Nita var mäkta stolt över sig själv för att hon varit på utflykt! Det bara lyste ur ögonen!

jag är nyfiken på Lotus foton oxå, det klickar rätt friskt i bakgrunden på mina filmer, så något borde ha fastnat på bild!

Ja, tack alla! Det var kul den här gången med :)
Hjärtat var trött, åh så trött på vägen hem igår och tyckte nog det var riktigt härligt att få komma hem och gosa ner sej i spånet i ligghallen. Spännande att få se bilderna!!!

Nu har jag tagit ut bilder ur film, det gick iaf!
Lägger ut de egna i bildtråden, de andra ska skicka till er som är på bild innan de läggs ut!
Evis, har tagit ut några fina på Hjärtat, han e ganska söt!

Lus - du, plutten är varm över de där musklerna i bogen som var hårda, den där "strängen". Alltså märkbart varm, kanske till och med lite svullen (eller så är det som vi pratade om, att musklerna känns större när spänningar släpper?). Normalt?

Tack för igår alla!
Sitter vid datorn nu och håller på att föra över bilderna :D
Vilka får jag lägga ut på direkt här? :angel:
Annars mailar jag de som är bra och så får ni lägga ut dem själva.
Men poträtt bilder på hästarna måste ju var okej, eller?

ja de kan ju få en reaktion och blossa upp lite med inflammation, men det ska ge sig ganska fort skulle jag tro. En del (människor) klagar och är ömma, frusna och kan tom få feber någon dag efter beh. om de är mkt spända o jag inte behärskar mig ordentligt..:angel:
Hörde han var lite lös i magen i boxen då jag hämtade hästen, kanske blev lite mkt massage på en gång!?:o
Men som sagt tror jag inte det är ngn fara!
Bara de kan hålla sig lite i skinnet så han får ta det lugnt och svara på massagen o inte överanstränga det ömma!

Lotus, jag litar på dig!
man får väl stå för sina brister och lustigheter som kan bli..:p
Hoppas något bra fastnade, lägg ut oss så kanske jag får böna om borttagning om vi får ångest över åsynen!

Självklart kan du lägga ut de bilder du tycker är okej!
Men jag vill så gärna ändå ha bilderna på mailen, helst på allihopa, pleeease? :bow:

Det är bra med såna här jättesoliga dagar för då står Herr Livsnjutare alltid hela dagarna i solen och sover, oavsett vad de andra håller på med. Så då hoppas jag på fler soliga dagar så han får ordentligt med vila nu. :) (blir det soligt men kallt så är det dock dåligt, för då busar de som tokar i regel!)
Han var lite dålig i magen lite till och från under dagen, blev nog lite mycket överhuvudtaget.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka