Träfftråd Norrland

Sv: Träfftråd Norrland

Tar ett par poträtt bilder först, så att ingen hänger mig :angel: :rofl:
Sedan ska jag sova, så ni får vänta med ridbilder tills imorgon ;)

Lusidors fina arab:
KopiaavYO_080419-137_copy1024.jpg

YO_080419-129_copy1024.jpg

evis söta lilla russhingst:
YO_080419-306_copy1024.jpg

Bonusbild på något annat sött som också var med på kursen:
YO_080419-146_copy1024.jpg

Kameran tyckte att det var väldigt lite ljus i ridhuset så jag fick pressa den rätt hårt men bilderna blev skapliga ändå.
Ridbilder kommer i alla fall på Lusidor imorgon eftersom hon lämnat sitt medgivande.

Men jeesus vad fina bilder!:love::love: Fina vita! och vad ponnysöt Hjärtat är!
Jag bävar över allt som kan avslöjas genom den linsen!:D

Åh så vackra bilder på Cebonita! :love:
Hjärtat...haha...han ser nästan ut att ge dej onda ögat ;)

Lusidor och evis, tack så mycket. :bow:
Roligt att ni gillade bilderna!
Sov kändes inte så roligt :angel: så jag tänkte ta och slänga ut några ridbilder på Lusidor istället...

Här kommer bilderna på Lusidor och hennes fina Cebonita.
Kameran tyckte att det var mycket jobbigare att fota det som rörde på sig än stod still :rofl:
Så bilderna är lite suddiga men det får ni leva med.

YO_080419-058_copy1024.jpg

YO_080419-074_copy1024.jpg

YO_080419-078_copy1024.jpg

YO_080419-114_copy1024.jpg

YO_080419-062_copy1024.jpg

ÅÅHH!!
Vad FIINA!!
jag blir alldeles varm av att se henne på så fina bilder!
(blundar för ryttaren..)
Sista bilden ser hon ju rätt biffig ut, med lysblå blick och söt nos! :love:

tack för i lördags å vilka fina bilder! cebonita är riktigt tjusig :love: . var ju ett tag sedan man såg till henne. . . Lotus7, ifall det blev några bra bilder på Siola tänkte jag be att få låna en till min ansökan.:D

hare fint alla tills nästa gång!

Fick ett par på dig på långtygel, ska försöka lägga ut dem här ikväll.

Till alla: Någon som vet om jag får visa ett par bilder på AnnA_ också? Hon var väl borta hela veckan.

evis: får jag visa bilder på er?

När alla bilder är klara PM:ar jag er alla så kan vi bestämma hur ni ska få bilderna (mail eller skiva)

ok. jättesnällt! det var väl kanske inte det seriösaste arbete jag och damen höll på med....:rofl:

jag tror att anna ville kolla innan något läggs ut!
Min film iaf. och den verkar inte vilja bli offentlig.. programvaran vägrar vara med!

Jodå, du kan visa bilder på oss. Vi får väl skämmes om det ser förjäkligt ut men jag är ju inte mer än människa :).
Roligast på de bilder som Lusidor tagit ut från filmen på oss är ju att jag ser helt krokig ut, svårt att jobba med en sån liten! :D

Jag har hittat en dator nu :D
Hotellet är granne med ett ridhus så igår kväll kunde jag njuta av dressyrträningar för KG Svensson och sedan tog jag en promenad runt terräng- och maratonbanan... Gissa om jag önskar att jag hade mina hästar med mig!!!

Vad härliga bilder du lagt in! Det är ok att lägga in på mig och Svarten också, om du hittar några som inte ser alltför hemska ut... :o

ja!:bump::bump:
Mera mera bilder nu Lotus!!

Jag kan klippa ut några oxå väl, som ser bra ut men är pixliga och mörka.. Han var fin på film men jag får ju inte till det! Måste nog köpa nån grej till kameran för att föra över filmen.. dubbelsuck!

Vad roligt med bilder! Ser att du fick en fin bild på visningsträning av galopp också :o Är det ok att länka till (visa) bilderna på annan sida? Du har ju copyright-grejerna med ändå :p *pleeease*

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka