Träfftråd Norrland

Sv: Träfftråd Norrland

ja ibland är det bra att se saker å ting ur andra vinklar och perspektiv... har aldrig insett vilken stor rumpa jag har :D.

Äh, hade du sett det ur rätt perspektiv så hade du sett hur mycket större rumpa hästen har! :devil: :p

Jösses, jag måste göra något åt min sits :rofl: Och min SADEL :eek: Nog för att jag vet att den brukar åka fram, men att det är sådär illa... :crazy:

Nån som har tips på sadel som kan passa en päronformad häst? Eller hellre tips på kunnig sadelmakare/utprovare på rimligt avstånd...?!

Nån som har tips på sadel som kan passa en päronformad häst? Eller hellre tips på kunnig sadelmakare/utprovare på rimligt avstånd...?!

Hitta du någon så kan du ju hojta!

För övrigt, mailar du bilderna från löshoppninge till evis?
Jag har av lite olika anledningar inte gjort det ännu :o

men det är väl därför jag alltid umgås med henne.. för att känna mig lite mindre :D.

Hmm, är det så man väljer häst?

Hur gick det förresten med Bent-historien, har du skickat in någon ansökan?

*KL*

Vad sägs om en träff snart igen :bump: ? Lite Dual Aktivering kan gärna stå på schemat. Och så får vi väl fira Evis & hennes numera godkända Lejonhjärta med lite tårta :d !

Kom med förslag på datum och plats.

(AnnA_ ursäkta om det var svårt att hänga med i mitt mask-svamlande, jag har inte sovit många timmar denna vecka och min hjärna är ungefär lika strukturerad som jag måste låtit :o )

Ingen fara, jag är så glad att du tog dig tid att hjälpa mig :bow:

Jag röstar på träff nån gång i juni! Men inte den 1 för då ska jag tävla :eek:

Tårta låter som en bra idé :d Och så får vi beställa fint väder så att det går att hålla till utomhus nånstans!

Hehe...efter ett otroligt dåligt hästhalvår så ser saker äntligen ut att ljusna.. Är gärna med på en hästträff i juni och föreslår 6,13 eller 14... Behöver massor med inspiration...

Jag föreslår träff någon dag när jag är ledig! ;) Och helst när sadeln är fixad, fast det kanske är lite mycket att begära! :angel:

Hästträff i juni låter perfekt.. tyvärr jobbar jag helttid så jag får se om datumet fungerar. men det hoppas jag på, för Siola vill jättegärna testa DA!
Den stora frågan är väl vart vi ska vara?!

Åå jag skulle också vilja vara med på era träffar.:cry::laugh:
Men jag bor ju rätt långt ifrån Umeå och trakten neråt- ca 23 mil därifrån, för att inte tala om Ö-vik...:eek:

Kan vi inte boka en SÖNDAG?! Jag har så dåligt att få ledigt på lördagar från jobbet, för att inte tala om under semestertider.

Åå jag skulle också vilja vara med på era träffar.:cry::laugh:
Men jag bor ju rätt långt ifrån Umeå och trakten neråt- ca 23 mil därifrån, för att inte tala om Ö-vik...:eek:

Finns det kanske fler nord-norrlänningar så ni kan dra ihop en egen Buketräff? :p

Är ju en bit att åka, men så är Norrland STORT! :crazy:

Jovisst finns det flera norrläningar, här har ni en till...som bor utan för Östersund och tränar AR, PNH och Western lite för mig själv och är gärna med på någon träff :)

Kul, funderar på att flytta till Östersund nästa år, och nu vet man att det finns folk som tränar AR där också;) :rofl:

Men nu bor jag i vilhelmina så jag har lika långt till Östersund som Umeå, men vi får väl köra halvvägs:p

Jag vill oxå träffas i juni!
är sugen på lite inspiration!
men som sagt, var?
Är det ingen som håller till i Nordmalingstrakten o har tillgång till ridbana o hagar eller stall??
Fast jag åker gärna till skule igen:)

Jag ska kolla in ett ställe en bit härifrån där de har ridverksamhet, (western) vore kul att kanske ha en miniträff med eventuella bukare som bor hyfsat nära oss. (finns det såna?:grin:)

Vill ta med två den här gången för orken sprudlar och de behöver komma ut och göra nått skoj!

Jag hakar gärna på! Jag kan hjälpa till med hästarna också för jag kan inte ta mina någonstans just nu. Eller kan kan jag väl men det ger inte så mycket för ingen av dem är i gång för tillfället.

(är det Maria du skall hälsa på?)

Hej, vad kul att du kom hit!
Ja, tänkte det! Har inte pratat med henne, men har hört att hon har någon verksamhet och då borde det ju vara praktiskt möjligt med ridbana och så.
och så kul att se hennes kallblod, den var min sambos första travare! :D
Vore kul att skrapa ihop de i trakten som är intresserade av att träffas.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka