Träfftråd Norrland

Sv: Träfftråd Norrland

Jo jag har ju sett de bilderna på Grabben och misstänker att Hjärtat är av samma skrot och korn :o Det fattar väl alla att man måste prova och se om nya grejer "lever" (= de går att "döda") innan man accepterar att de ska finnas med i arbetet....

Jag tror jag ta med mig egen mat till en omgång iaf, äter vi mer än en gång så blir det pizza för mig med!

vad kul det ska bli att träffas igen!

Ja det blir ju inte så gott med pizza 2 ggr på en dag :rofl: Men matsäck till lunch och ev pizza till middag kan väl vara en plan? Jag får väl se till att ha lite "nödmat" hemma om någon misslyckas med matsäck...

Jag tror förresten att jag kan ha lurat med Lady_S också, men ni får lova att inte mobba henne för att hon är hoppryttare :D

Jag har insett att det är lite kris här nu... :crazy: Jag är tokförkyld och det verkar ju aldrig gå över!!! Jag har hela tiden intalat mig att jag kommer vara frisk till på lördag, men det vete fasen om jag kommer lyckas - det är ju bara en dag kvar nu :eek: Så länge jag är tyst och nerbäddad i sängen känner jag mig rätt ok, men så fort jag pratar eller andas utomhusluft så hostar jag så jag nästan kräks :crazy:

Det känns ju lite surt om jag ska missa alltihopa, eller om jag smittar ner alla er med nån influensa :crazy:

Vad göra?! Blir det jättetokigt om vi flyttar fram detta till nån annan helg...?! :( Usch vad hemsk jag känner mig i så fall, när alla planerat in att komma...

Jag hittade tråden! :D

Men du... Ta hand om dig. Kryp ner i sängen igen. :( Vi vill ha en pigg och glad Anna. Föresten så har jag väntat med prov-fikat tills du kommer tillbaka. :) Men då blir det Kramforskaka.

Vore tråkigt om det inte blir av såklart! :p
Men går det inte så går det inte, sjukdomar kan man inte bara trolla bort! :eek:

Aj aj, det låter inte bra det där.
Jag har själv varit envist luftvägssjuk i flera veckor nyligen, och det har äntligen gett sig. Just nu går jag också på kortison, och vill nog helst inte smittas ned igen.

Är det sängläge som gäller för dig idag också, så tycker jag att vi skjuter på det hela.

Jag skulle behöva ge besked till min chaufför idag redan. Hon kommer och hämtar ned mig och hästarna till civilisationen i eftermiddag om det blir träff.

Krya på dig!

Det är lika mycket hosta idag och ännu mera snor... Usch jag har legat i sängen sen i måndags, jag tycker att det borde gå över snart :(

Jag tror att vi måste ställa in imorgon... Hoppas bara att alla hinner se det! evis, Boe och Lusidor borde jag kunna hitta telefonnummer till, men suberdoo vet jag inte alls hur man får tag på. Någon annan som vet?

--- Träffen i Ö-vik 22 mars INSTÄLLD ---

Skriv här i tråden och bekräfta att ni sett...

Jag såg redan igår och skrev ett inlägg men det kan inte riktigt ha kommit hela vägen. Hursomhelst, krya på dej! Låter skitjobbigt, och självklart ska du bädda ner dej och bara ta det lugnt, så det inte blir något värre. Tråkigt på träffen men det är sånt som händer.

Får jag föreslå 19 eller 20:e april som träffdatum? Är fullt upp alla andra helger men just den helgen är helt fri, och jag/vi vill ju så gärna vara med! :banana:

Den 20e är både ridhuset och jag upptagna på varsitt håll, men den 19e borde kunna funka!

Jag har sett!

vad tråkigt, men krya på dig nu Anna! jag tror att den 19e april (eller den var det den 20e?) funkar bra för mig med.. ska gå och kolla i kalendern..

ja, då var inget inbokat, så det går bara fint för mig! kanske kan skippen få följa med då också, men det håller jag lite öppet ett tag till..

ush då, ush då! :cry: Sååå trisst att vara sjuk. Krya på dig massor!!

Jag kommer gärna den 19/4 (hoppas hoppas jag inte ska jobba). Jag har satt in det i kalendern...

Åter igen, ta hand om dig AnnA!

Jag har inget inboka då så jag kommer preliminärt! Tveksamheten gäller att jag har mycket annat både veckan före och efter och kanske måste vara hemma för att packa om det ska hinnas med... Men jag skriver in det i kalendern hur som helst så får jag väl ändra mig om det blir helt omöjligt... Troligtvis med häst isåfall - hage funkar bra bara strömmen är igång. Inte samma häst som förra gången - den här har lätt för tramp men med långa raka bakben är jag lite intresserad av vilka fallgropar vi INTE ska trilla i - våra tramp är inte i utbildningsplanen men tittar ibland fram ändå och det vore ju kul att utnyttja dem på ett bra sätt... Väntar med spänning på PK:s tömkörningsbok men såg att den är bara 96 sidor lång - vad hinns med på 96 sidor :crazy:

Hejsan!

Är "ny" på denna sida och fick se er lilla Norrlandsträff för sent. Nästa gång vill jag gärna komma och prata häst med likasinnande! Låter jättekul!

MvH Sara

...Tur jag är med! Träffen i Ö-vik, inställd, håller ögonen öppna på nytt datum.

MvH Sara

Både jag och hästen är på den 19 april. och troligtvis kan jag dra med 3 tjejer till som inte är bukefalister...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Parfym
  • Secret Santa 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka