Trådstöld - omöjliga par

Indyhope

Trådstartare
Såg en rolig tråd på "Avel" som handlade om vilka hästar man inte skulle vilja kombinera. Men den tråden handlade om halvblod och det kan jag inte mycket om (fast jag trots allt har ett :o ). Tänkte starta en sådan tråd här (om det är OK för moderatorn) som bara handlar om travkombinationer.

Ska jag börja då kanske? Hmm... Wall Street Banker - Tap In skulle jag nog inte vilja ha en häst efter (pga humöret). :devil: :D

Sv: Trådstöld - omöjliga par

Jag hat träffat en Big Spender-Rollo.Den var inte söt :angel: .

Vad hette Rollo-stoet?
Jag har haft ett sto efter Rollo och hon var toppen i psyket och nedärvde inget elakt.

Tror att The Prophet - Nevele Pride vore en "härlig" :crazy: kombination!

grannen korsar Tap IN på ett Union Shark sto med Lindys Pride och Smokin Yankee på mammas sida.

Oh - Blazing Hanover. Var det temperament i honom? Hade en häst med honom som morfar och han var väldigt speciell och ganska knäpp. Han gick dock bara som ridhäst, men han var inte rolig att rida.

Tror att The Prophet - Nevele Pride vore en "härlig" :crazy: kombination!

Förstår inte varför folk är rädda för sådana...?
Har en e Meadow Gallant (!).- Pershing (Nevele Pride) - The prophet
som är en underbar individ. Snäll häst som gör allt för en.
Visst blir han lite taggad i tävlingssituation men det är en så fantastisk löphäst att han får gärna bli lite taggad.

En annan underbar häst jag haft var efter Pershing - Lep Hanover, genomgo i alla lägen.

Har haft två ston e The Prophet, den ena snäll och den andra aningens knäpp (bara i körning).

Av ett 100-tal hästar som passerat under åren så har jag haft två som jag upplevt helt korkade. Den ena var linjeavlad på Hoot Mon (länge sedan) den andra var hårt linjeavlad på Speedy Somolli (morfar + farfar).

Förstår inte varför folk är rädda för sådana...?
Har en e Meadow Gallant (!).- Pershing (Nevele Pride) - The prophet
som är en underbar individ. Snäll häst som gör allt för en.
Visst blir han lite taggad i tävlingssituation men det är en så fantastisk löphäst att han får gärna bli lite taggad.

En annan underbar häst jag haft var efter Pershing - Lep Hanover, genomgo i alla lägen.

Har haft två ston e The Prophet, den ena snäll och den andra aningens knäpp (bara i körning).

Av ett 100-tal hästar som passerat under åren så har jag haft två som jag upplevt helt korkade. Den ena var linjeavlad på Hoot Mon (länge sedan) den andra var hårt linjeavlad på Speedy Somolli (morfar + farfar).

Inte för att det är fel i huvudena på dem men det kan bli hett som en :devil: järnspis!

Korsningen Meadow Road och Winda Essie (förlåt Tobe). Har delägd en katastrofal "glashäst" med den stammen.... Finns 2 till, varav i alla fall den ene är glasaktig i benen även den

Grannen hade AC´s orion på hoot speed märr, och så något mer crowtron vet jag att han hade första gången.
det var nån emellan där, hmm gubrik jet hade han också men kan det ha varit kollade Atas Rocket och MIni Express hade han till henne
Atas Rocket avkomman var den enda som startade

Allt med Pål Best verkar ge idiotiskt :devil: :angel: (egen erfarenhet av flera med honom som pappa och morfar tyvärr)

Samma tema: Alla korsningar med J.R. Broline. Folkilsk jäkel. Jag tillåter inga avkommor efter honom i mitt stall. :devil:

Vi hade en alldeles underbar märr efter honom här, helt ljuvlig i temperamentet. Dog tyvärr i hagen, troligtvis pga brusten kropppulsåder...:cry:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 233
Senast: lizzie
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 703
Gnägg Hej kanske blir en luddig tråd! Och hoppas jag lagt den under rätt prefix :) Jag har inga planer på att köpa ridhäst igen, i alla fall...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
10 560
Senast: Ketrawzc
·
Hästvård Tyvärr så har min häst haft mer problem än han varit bra den sista tiden. Mina tankar har börjat snurra om att är det verkligen rätt att...
Svar
10
· Visningar
2 009
Senast: Zevzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka