Detta ser ut som nåt prydnadsträd, hängande grenar..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla singlar som kommer hit blir klippta i bitar och sedan läggs dom i rosa hundbajspåsar med dödskallar på.
Lätta att smuggla ner soptunnan
Någon typ av körsbär, kan vara Bigarråer eller prydnadskörsbärDetta ser ut som nåt prydnadsträd, hängande grenar..
Visa bifogad fil 50387
Härligt! Kan man gissa sort sen när äpplena kommer, eller måste man lämna in dem för att kolla det?
Daglilja tror jag men de är rätt stora för att vara så tidigt vilket gör mig lite osäkerVisa bifogad fil 50388
Detta? Inga blommor..än?
Går det att ta reda på om de är ätbara, om det kommer några?Någon typ av körsbär, kan vara Bigarråer eller prydnadskörsbär
Härligt! Kan man gissa sort sen när äpplena kommer, eller måste man lämna in dem för att kolla det?
Ibland är det jättelätt att lista ut sort ibland betydligt svårare. Om du inte hittar så åk på en äppeldag så får du hjälpHärligt! Kan man gissa sort sen när äpplena kommer, eller måste man lämna in dem för att kolla det?
Kommer det bär så är det ätbaraGår det att ta reda på om de är ätbara, om det kommer några?
Visa bifogad fil 50388
Detta? Inga blommor..än?
Är väl inte superviktigt, mer kul att veta.Jag är skitdålig på att identifiera äpplen så jag hade lämnat in om det är viktigt att veta.
Okej! Kul att se blommorna sen, tack!Daglilja. Gissar på gammeldags sorter, antingen gul eller orangebrun, de är de vanligaste. Kan bli ett ogräs om de trivs, de blidar massiva mattor som är ett helvete att få bort. Jag gillar dem och har mina där de får sprida sig. Blommorna är ätbara.
Är du säker på att dom är singlar?
Man får inte flytta liljekonvaljer väl Även om de växer i vägrenen blir överkörda och knappt blommar
Det finns en app som heter Äppelappen som är ganska bra.Härligt! Kan man gissa sort sen när äpplena kommer, eller måste man lämna in dem för att kolla det?
Åh! Tack för tipsDet finns en app som heter Äppelappen som är ganska bra.
Detta ser ut som nåt prydnadsträd, hängande grenar..
Visa bifogad fil 50387
Prunus zakura, finns några olika varianter. Googla och se vad som verkar stämma med ditt träd.Detta ser ut som nåt prydnadsträd, hängande grenar..
Visa bifogad fil 50387
Hittade det också, verkar kunna stämma. Men de ser inte ut att ha så tydligt hängande grenar som våra har..Men de är rätt små än så länge, kanske blir annorlunda när grenarna blir kraftigare..?Prunus zakura, finns några olika varianter. Googla och se vad som verkar stämma med ditt träd.