2-3 brukar jag sätta i varje fyrkant. 5 för luktärtorna. Plantera om när andra bladparet kommit upp.Försått! Men, det var ju jättelite fröer i påsarna hur många frön ska man egentligen ha i varje fack?
Visa bifogad fil 48229
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
2-3 brukar jag sätta i varje fyrkant. 5 för luktärtorna. Plantera om när andra bladparet kommit upp.Försått! Men, det var ju jättelite fröer i påsarna hur många frön ska man egentligen ha i varje fack?
Visa bifogad fil 48229
2-3 brukar jag sätta i varje fyrkant. 5 för luktärtorna. Plantera om när andra bladparet kommit upp.
Det kommer du inte tycka när du ska plantera om dom sedan .Tusen tack! Då blev det rätt det kändes ju så fjuttigt bara.
Varje frö ska bli en planta. Varje planta behöver varsin kruka.Försått! Men, det var ju jättelite fröer i påsarna hur många frön ska man egentligen ha i varje fack?
Vet någon vad detta är? Växer lite varstans på tomten.Visa bifogad fil 48256
TackSer ut som fingerborgsblommor (digitalis)
Har du några ramar, hur mycket stort ska det vara?Jag sitter fast i tankarna. Vad skulle ni vilja läsa ett vetenskapligt pm om inom den gröna sektorn?
Två sidor, minst en vetenskaplig referens. Så litet och enkelt mao. Jag funderar på Grönytor och hälsa.Har du några ramar, hur mycket stort ska det vara?
Jag tänker minst driftkrävande (hej trista verklighet).Två sidor, minst en vetenskaplig referens. Så litet och enkelt mao. Jag funderar på Grönytor och hälsa.
Ett problem vi har inom kommunen är vård och omsorgs omgrupperande, boenden flyttas ofta hit och dit och blir istället kontor för annan personal. Även om de bara byter var femte till tionde år utgör det ett problem eftersom anläggningar oftast är betydligt mer långsiktiga än så. Det är oftast väldigt personalberoende med dvs det kommer en engagerad personal och som vill odla med de boende men sedan slutar hen eller omorganiseras och hamnar någon annanstans och då står allt och växer igen. Sedan är det ett evigt derbakel om vem som ska ta kostnader och resurser för att återställa eller förändra ytan efter de nya förutsättningarna.Två sidor, minst en vetenskaplig referens. Så litet och enkelt mao. Jag funderar på Grönytor och hälsa.
Min tanke ocksåJag tänker minst driftkrävande (hej trista verklighet).
Två sidor, minst en vetenskaplig referens. Så litet och enkelt mao. Jag funderar på Grönytor och hälsa.
Jag behöver hjälp.
Jag har jättesvårt att se vad som är ogräs och inte i denna rabatt
Visa bifogad fil 48269