Hittade där de va slutsålda tror jag, och nu har jag letat runt men hittar ingen annan som säljer. Attans också.Eller hur?! Hade ingen aning om att det fanns, men nu känns det som ett absolut måste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade där de va slutsålda tror jag, och nu har jag letat runt men hittar ingen annan som säljer. Attans också.Eller hur?! Hade ingen aning om att det fanns, men nu känns det som ett absolut måste
@TheRedLightningEller hur?! Hade ingen aning om att det fanns, men nu känns det som ett absolut måste
Villhöver höstkrokus!!Visa bifogad fil 102185
Inte den sorten jag tittat på, med något rosaaktigt följde i alla fall med från dagens spån-jakt på Granngården!
+Mina fina höstkrokusar i bakgrunden som jag nästan glömt att jag planterat. Bra överraskning!
inte den rosa sorten jag såg som jag försökt jaga heller, såg den men kände mig tveksam till den. Kanske lika bra att jag inte hittar något så spar jag pengar.@TheRedLightning
Visa bifogad fil 102185
Inte den sorten jag tittat på, med något rosaaktigt följde i alla fall med från dagens spån-jakt på Granngården!
+Mina fina höstkrokusar i bakgrunden som jag nästan glömt att jag planterat. Bra överraskning!
Men, finns det HÖST krokus!!!@TheRedLightning
Visa bifogad fil 102185
Jag var helt inne på krokus efter ovan spaningar och blev väldigt konfunderad för det där liknade itne alls en krokus...Jag är löjligt stolt över denna krukros
Finns alltid plats för växterSåatte... jag körde upp särbons Honda i måndags och följde med honom ner igår (i lilla Cittran). På vägen upp "råkade" jag passera Bollnäs... och Mobackes hade 70% på rosorna
Visa bifogad fil 102249
Särbon suckade när jag kom upp och undrade hur f-n vi skulle få in dem i Cittran... men det gick
Finns alltid plats för växter
Vilka rosor fick följa med hem @athena_arabians ?
Här fick en Empress Josephine följa med hem för någon vecka sedan, ett impulsköp på rea som jag hoppas vill trivas här.
Familjemiddag på en potatisDen här banden var störst och väger 8hg
Visa bifogad fil 102499
Tyvärr, idet här sammanhanget, består familjen av mig och hästarna, ja + hönsen men de får inte smaka MIN potatis.Familjemiddag på en potatis