Så Typsikt!Nej jag hoppas att de ska kunna trivas ändå, hittade en förpackning benmjöl i skjulet efter att jag planterat alla
Det har även hänt en vän...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så Typsikt!Nej jag hoppas att de ska kunna trivas ändå, hittade en förpackning benmjöl i skjulet efter att jag planterat alla
Jo men då kan man ha flera lager på samma ställe. Det jag har sett det i har varit krukor.Låter som en massa xtra kludd. Jag trycker ner dem i november å tar dem sedan som de kommer till våren
Vad har du tömt sa duJag har hunnit lite i helgen! Tömt några skrikor, grävt upp hela dahliarabatten och packat knölarna, de vägde precis under 20 kg jag har bestämt att jag ska ha 10-12 stycken nästa år, istället för cirka 35. Önska mig lycka till! Jag har rensat en del i köksträdgården också. Och fått undan lite trädgårdsmöbler. Nästa helg planterar jag tulpaner!
Haha krukor!!!Vad har du tömt sa du
Det finns ingen gräns.Hur länge kan man kratta och göra fint i trädgården på hösten?
Alldeles för länge.Hur länge kan man kratta och göra fint i trädgården på hösten?
Vad bra , får lite panik över att de växer ogräs . Vill hålla de i ordning nuAlldeles för länge.
En till lökfundering:
alla ni som köper massor med lökar, köper ni lika mycket varje år? Drunknar ni inte snart i blommor då? Eller är det en del sorter som inte kommer tillbaka?
En del sorter kommer inte tillbaka, nej. Alternativt är svåra att få till att blomma igen.
Jag gräver fler land jagEn till lökfundering:
alla ni som köper massor med lökar, köper ni lika mycket varje år? Drunknar ni inte snart i blommor då? Eller är det en del sorter som inte kommer tillbaka?
Jag gräver fler land jag
Åh! Rosa krokusar?! Nu villhöver jag också några känner jag.Visa bifogad fil 102019
Runt 500 lökar äntligen nere i marken!
Nu hittade jag dock ROSA krokus också, tyvärr inte på lager, och känner att ha-begäret är enormt! Kanske blir fler lökar med andra ord
Åh! Rosa krokusar?! Nu villhöver jag också några känner jag.
Anlägga våningsträdgårdFinns tyvärr begränsade möjligheter till det när ens trädgård är 300 kvm