Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle inte oroa mig alltför mycket gällande avståndenHur noga behöver man vara med planteringsavståndet som står på påsen när man sätter lökar?
Har en rabatt där det redan finns lökar som jag vill ska komma upp igen. Men skulle gärna komplettera och förtäta med lite nytt
Vad fint!Projekt "rosbåge" etapp 3. Har planterat tre jasminer (1+2) brevid rosorna.
Visa bifogad fil 101954Har flyttat kärleksört till den högra sidan och har planterat en vinterhärdig salvia lite bakom högerkanten. Höger sida har större utrymme bakom bågen
Hoppas Jasminerna överlever. Tekniskt sett så ska det inte vara någon fara men det kan ju slå till å bli snorkallt
Tack Det är en jättefin trädgård som vuxit helt out of control med förra ägaren. Nu försöker jag/vi få ihop den till en äkta cottagegarden och återanvänder nästan allt jag hittar utom kirskål å s-atans påfund som stavas murgrönaVad fint!
Oj så fint och mysigt!!Projekt "rosbåge" etapp 3. Har planterat tre jasminer (1+2) brevid rosorna.
Visa bifogad fil 101954Har flyttat kärleksört till den högra sidan och har planterat en vinterhärdig salvia lite bakom högerkanten. Höger sida har större utrymme bakom bågen
Hoppas Jasminerna överlever. Tekniskt sett så ska det inte vara någon fara men det kan ju slå till å bli snorkallt
Vad är en löklasagne?Jag har grävt ner tulpaner och sista rosen idag. Sen har jag tänkt göra några löklasagner men det får vänta litegrann.
Nu har jag bara två krukor med prydnadsgräs kvar att gräva ner men jag vet inte riktigt vart jag ska ha dom. Funderar på att sätta dom i rabatten för sommarblommor så länge så kan jag flytta dom till våren om jag vet mer då
Aldrig brytt mig. Ska jag titta på dem så blir det ju superglest. Knö ner och se glad ut är min modellHur noga behöver man vara med planteringsavståndet som står på påsen när man sätter lökar?
Har en rabatt där det redan finns lökar som jag vill ska komma upp igen. Men skulle gärna komplettera och förtäta med lite nytt
https://www.wexthuset.com/content/v...arlokar-i-kruka/varlokar-plantering-lager.jpgVad är en löklasagne?
Aldrig brytt mig. Ska jag titta på dem så blir det ju superglest. Knö ner och se glad ut är min modell
Vad är en löklasagne?
Jag jagade ut maken med motorsågen idag, så nu är päronträdet "frisserat"... imorgon ska jag finputsa det lite
Låter som en massa xtra kludd. Jag trycker ner dem i november å tar dem sedan som de kommer till vårenPrecis som @Krålus skriver varvar man lökar och jord och förhoppningsvis kommer de upp efter varandra så att det blommar ganska länge
Visa bifogad fil 102019
Runt 500 lökar äntligen nere i marken!
Nu hittade jag dock ROSA krokus också, tyvärr inte på lager, och känner att ha-begäret är enormt! Kanske blir fler lökar med andra ord
Starkt jobbat!! Har du benmjöl i alla hål? Det tar nästan mest tid för mig
O ja!Spar tjockare grenar till rökved