Det är grävt ändå ner i botten@Snowball: Rådjur?
Jag lurar på grävlingen men då måste han hoppat upp
För grävlingen är här men rådjuren brukar inte vara här sommartid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är grävt ändå ner i botten@Snowball: Rådjur?
Det är grävt ändå ner i botten
Jag lurar på grävlingen men då måste han hoppat upp
För grävlingen är här men rådjuren brukar inte vara här sommartid
Men va fan han har en hel gödselstack och diverse land att gräva iJa, det ser mer ut som grävling. Typiskt hål. De kan ju vara ganska smidiga, så inte helt omöjligt att den kommit upp där.
Men va fan han har en hel gödselstack och diverse land att gräva i
På gödselstacken ser jag spår och där får han gärna vara men mina fina lådor
Där vara bara luktärt lejongap och astrar inget ätbart
Har ni kaniner i området?Men va fan han har en hel gödselstack och diverse land att gräva i
På gödselstacken ser jag spår och där får han gärna vara men mina fina lådor
Där vara bara luktärt lejongap och astrar inget ätbart
Ja det är en Kalle kanin i trädgården ganska oftaHar ni kaniner i området?
Här är det gräslöken som aldrig blir något. Om jag så sår själv eller köper flera färdiga plantor så får jag år 2 typ 7 strånMynta,... Är inte kompis med mig,.... alla blir helt skräckslagna (ok lite överdrivet från min sida, men ändå) när jag säger att jag planterat ut det i rabatten...oh nä, det kommer ta ööööver allt... Säger precis alla. Men nope, nä ingen risk, all mynta här bara dör oavsett vad jag gör Jag vill ju ha mkt, jag vill ju att det ska ta över
Men jaja, mkt annat som är fint i trädgården nu iaf. Bla en ståtlig café au lait som jag kan titta på från sovrummet och tomaterna mognar sakta men säkert
Jajemen de har ju oftast rejäla bohålor med flera utgångar.Ja det är en Kalle kanin i trädgården ganska ofta
Gräver han så djupa hål?
Mina lådor är inte vinterisolerade Så Kalle Kanin och Pelle Grävling får faktiskt hyra in sig någon annanstansJajemen de har ju oftast rejäla bohålor med flera utgångar.
Spenat satte jag häromdagen där vitlöken varit. Vitlök sätter jag senare.Finns det något jag kan odla nu? Vitlök?
Kålen är bajs. Bara kasta. Nästa år måste hag täcka med något. Den var så fin fram tills sista dagarna nu. Totalt uppäten.
Det är kul
Precis. Jag tänker på pollinatörerna i hela utvecklingskedjan, bidrar till mångfalden, osvDet är kul
Men ingen sa väl att det skulle bli något kvar att äta
Kållarver mm har iaf kul och äter gott. När jag odlade broccoli mm visste jag inte om att man behövde nät......