Så här ser det ut från andra vinkeln.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, det är för lustigt ändå. Hur mycket man än planerar blir det hejconbejcon ändåSalladen jag sådde gror som bara den. Däremot solrosorna lyser med sina mini-format i jämförelse med din.
Ja det verkar inte bättre.Haha, det är för lustigt ändå. Hur mycket man än planerar blir det hejconbejcon ändå
Tydligen så har man alltid någon nemesis - min är morötterNågot som däremot inte växer är vår sallad. Hur kan man ens misslyckas med sallad?
Lök verkar det va för mig. Våra morötter växer så det knakar, det jag har problem med dom är när de ska plockas.Tydligen så har man alltid någon nemesis - min är morötter
Jag har sått i vår svala matkällare tills de grott, då har jag tagit ut dem. Det behöver vara lite svalt just när de gror men så fort de klarat av den biten klarar de värme!Men så varmt har det inte varit. Vi har sått flera olika sorter, alla köpta i år
Kaniner äter allt.Äter kaniner rosor? Har två nyplanterade små buskar och den ena tror jag en kanin har gått lös på blir inte klok på om det är för att busken står på toaletten till kaninen och att det är opoppis lr om busken smakar gott. Tänkte sprida ut lite kaffesump å hoppas det verkar avskräckande,, om inte får jag kanske sätta upp nått runt buskarna, men det blir ett mkt större projekt. Testar kaffe först iaf
Blir lite avis på er. Ska banne mig fixa en blomsterrabatt nästa år så jag också kan få njuta av dofterna.Visa bifogad fil 96260
Så fina @Bapelsin ! Har också varit ute i trädgården och plockat en bukett, inte lika maffig men den doftar ljuvligt! så kul att kunna plocka i sin egen trädgård!
Det är verkligen inte storleken på buketten som är viktig utan just känslan att kunna plocka in en från trädgården, med blommor som man själv drivit uppVisa bifogad fil 96260
Så fina @Bapelsin ! Har också varit ute i trädgården och plockat en bukett, inte lika maffig men den doftar ljuvligt! så kul att kunna plocka i sin egen trädgård!
Började faktiskt kolla in lite lökar jag också, men har inte beställt än. Sitter på fingrarna!Gjorde just höstens (första) lökbeställning... Har en slänt utefter uppfarten där jag tänkte klämma ner 250 blandade narcisser. Och så köpte jag lite andra lökar också. Det gäller ju att ladda för odlingssäsong 2023!
Jag tänkte att det var lika bra medan det jag ville ha fanns. Ska beställa lite fler Katie Heath också, men de fanns inte på bulbs, så det får bli en annan beställning. Tror att jag hoppar över tulpanerna, för de blir ju ändå bara uppätna. Och det kommer ju fler år.Började faktiskt kolla in lite lökar jag också, men har inte beställt än. Sitter på fingrarna!