Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja , provade kermit förra året som är grön, fast och nötig i smaken och i år testar vi även Patisson jaune vert. Kermit är nog den godaste zucchini jag odlat hittills.Var tvungen att googla, ser ju både rolig och god ut
Blir så avis på att se dina solrosbilder. Vår solros som kommit längst ser fortfarande ut så här:Visa bifogad fil 94914
Ännu en solrosbild. Så galet många sidoknoppar! Orkar stammen ens bära så många blommor när de slagit ut?
Jag tror att jag har min nyanlagda djupa fluffiga no dig-bädd att tacka för det fantastiska resultatet. Hade inte ens kunnat drömma om den här växtlighetenBlir så avis på att se dina solrosbilder. Vår solros som kommit längst ser fortfarande ut så här:
Visa bifogad fil 94959
Systern hälsar att det var det här receptet! Men vi hade ingen lime hemma så det blev citron. Och vi tog ett par hallon och några boysenbär i också för att få en rödare färg på sirapen.@VLMF Hur gör man rabarbersirap? Det lät ju jättegott
Oh well en erfarenhet rikare till nästa år om de inte växer till sig.Jag tror att jag har min nyanlagda djupa fluffiga no dig-bädd att tacka för det fantastiska resultatet. Hade inte ens kunnat drömma om den här växtligheten
Det var händelserikt att fixa plattorna. När jag höll på att ta bort kullerstenarna runt tujan så hittade jag världens största spindel (skrek rätt högt och backade undan rätt fort).Vi har gått och blivit plattläggare, utanför kuvösen blev det bara en rad till med plattor och byggde vidare på mönstret killen börjat med, sen blev det plattor runt tujan och kullerstenen som låg i botten på den byttes ut mot täckbark istället, sen den största skillnaden är bakom tujan utmed altanen.
Där har det blivit mycket bredare plattgång, låg endast en platta längs hela altanen. Samma mönster som innan och nu håller vi på att lägga stenar runt den andra tuja busken, så jag kan lägga täckbark där också.
Visa bifogad fil 95012
Snyggt! Hela killens tomt verkar ha fått ett rejält lyft av att han träffade dig.Det var händelserikt att fixa plattorna. När jag höll på att ta bort kullerstenarna runt tujan så hittade jag världens största spindel (skrek rätt högt och backade undan rätt fort).
På dessa bilder kan man se lite hur det såg ut innan. En bild jag tog när killen råkat söla lite ogräs ättika på gräsmattan framför kuvösen, där kan man se att det är olika stora plattor framför, nu är det samma.
Så får ni en liten hum hur det såg ut, och det blev även ytterligare en mindre plattor precis innan nästa tuja på den delen där det bara var en plattrad.
När killen la dom plattorna så använde han de plattorna han hade och nu insåg han att de inte va så snyggt, så nu är det mer enhetligt och kommer bli lättare att klippa gräsmattan.
Visa bifogad fil 95030