Nja, lite många molniga dagar efter värmeböljan nyligt men inte så mycket regn faktiskt ens innan. Tror jag, vem har ett minne Detta regn verkar vara välbehövligt iaf!Har ni inte haft regn? Här känns det som det knappt gör något annat än å regna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, lite många molniga dagar efter värmeböljan nyligt men inte så mycket regn faktiskt ens innan. Tror jag, vem har ett minne Detta regn verkar vara välbehövligt iaf!Har ni inte haft regn? Här känns det som det knappt gör något annat än å regna.
Tror vi ligger efter i regnet för även om det regnat friskt vissa dagar är en del gräsmattor rätt gula.Nja, lite många molniga dagar efter värmeböljan nyligt men inte så mycket regn faktiskt ens innan. Tror jag, vem har ett minne Detta regn verkar vara välbehövligt iaf!
Det regnar väldigt ojämnt i Sverige faktisktHar ni inte haft regn? Här känns det som det knappt gör något annat än å regna.
No shit Sherlock.Det regnar väldigt ojämnt i Sverige faktiskt
Nej det är inte tillräckligt för speciellt inte där grundvattennivåerna är lågaNo shit Sherlock.
Även de som får regn verkar det inte vara tillräckligt.
Jag är inte förvånad det minsta. Vissa saker förs inte över så bra i text.Nej det är inte tillräckligt för speciellt inte där grundvattennivåerna är låga
Och du verkar så förvånad över att vissa inte får något regn
Jag rekommenderar att torka också! Det gjorde jag förra året, supergott att ha i gröt/overnight oats senHällregn hela dagen igår, sol imorse och nu gråväder igen = perfekt tid att plocka de bär som mognat sedan sist, så 1.5 L blev det idag och ohemula mängder på gång
Visa bifogad fil 94903
Bryta nu och resten hamnar i frysen, för att senare bli kräm, sylt och evt lite saft om skörden räcker till
Är inget större fan av torkad frukt och bär faktiskt. Tycker konststensen när det blir uppblött är läbbigJag rekommenderar att torka också! Det gjorde jag förra året, supergott att ha i gröt/overnight oats sen