Bapelsin
Trådstartare
Snyggt! Hela killens tomt verkar ha fått ett rejält lyft av att han träffade dig.
Håller med! Du har verkligen gjort ett bra jobb @TheRedLightning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt! Hela killens tomt verkar ha fått ett rejält lyft av att han träffade dig.
Jo det har hänt lite. Aldrig fel med lite uppfräschning. Trodde aldrig jag var en trädgårdsmänniska, men det är ju rätt kul.Snyggt! Hela killens tomt verkar ha fått ett rejält lyft av att han träffade dig.
Jag har inte gjort allt, men ibland är det bra med lite nya idéer och att prata om saker.Håller med! Du har verkligen gjort ett bra jobb @TheRedLightning
Välkommen till klubbenJo det har hänt lite. Aldrig fel med lite uppfräschning. Trodde aldrig jag var en trädgårdsmänniska, men det är ju rätt kul.
Tack så mycket. Har lite erfarenheter sen jag var vaktmästare på kyrkogården, även om mycket är nytt.Välkommen till klubben
Funderar på vad som kan felas fläder busken. Den va lite gul å blek i bladen när jag köpte den för halva priset.
Nu såg jag att topparna hänger lite, vet inte om det är normalt.
Busken fick vatten senast igår kväll, vill inte övervattna.
Visa bifogad fil 95073
Ah då kan det hända att den vill ha lite mer vatten med andra ord. Har inte direkt regnat så mycket här de senaste dagarna.Buskar och träd behöver ordentligt med vatten vid etablering. Jag vattnar mina med en hel vattenkanna ca varannan-var tredje dag, beroende på väder. Övervattning är i princip bara en risk för saker man har ståendes i kruka.
Ah då kan det hända att den vill ha lite mer vatten med andra ord. Har inte direkt regnat så mycket här de senaste dagarna.
Tyckte ändå att jag vattnade den lite då och då. Syrénen som sitter i samma land verkar inte va lika känslig.
Får vattna den ikväll när solen gått ner.
Vattnade ändå den rabatten rätt saftigt igår. Fast å andra sidan försvinner väl det rätt fort. Vi har drygt 60 grader i solen idag, 25 i skuggan och den rabatten ligger i solen. Så får ge mig på att djupvattna ikväll.Jorden runt om ser ordentligt torr ut, så ja, du behöver vattna mera.
Bättre att vattna mycket (15 L minst) 2-3 ggr/vecka så att vattnet tränger ner till rötterna.Tyckte ändå att jag vattnade den lite då och då.