Hittade du något ställe? Så man vet när man är i trakten...Hänger i Örebro idag av olika anledningar - finns det något gött i plantväg här, nån plantskola man inte får missa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade du något ställe? Så man vet när man är i trakten...Hänger i Örebro idag av olika anledningar - finns det något gött i plantväg här, nån plantskola man inte får missa?
Hittade du något ställe? Så man vet när man är i trakten...
Pionexperten säger att det är en hybrid av något slag, men inte någon "känd", namnad sort. Iaf inte som han har sett/hört talas om, så tyvärrJag är väldigt förtjust i den och nu idag, så har första blomman slagit ut helt
Visa bifogad fil 93403
Suck, lite ovarsam hantering kanske har lett till att flera gurkväxter har dött. Men det är väl bara att sätta nya frön i så fall? Inte för sent väl?
Fick igår ut ett gäng chili/paprika i växthuset samt slanggurkor som inte farit illa. Vattning är ett kritiskt moment nu, det regnar inte så sådder som står ute torkar snabbt i sina krukor märkte jag igår.
Fick också rensat klart i landet så idag kan jag skjutsa ut en hel del kålplantor dit. Även krukor måste bäddas så att blommor kan flytta in i dem. Mycket som vill planteras ut NU!
Sjung en psalmJag kan nog inte skrika från kyrkogården, det kan bli lite sura miner då
Mina Slanggurke från kom i jorden i förrgår det som blir det blir...Hade absolut satt ny gurka, de växer ju tokfort.
Behövdes visst inte, de hade piggat på sig. Gurkor kan ju vara så tokkänsliga men tydligen kan helt slappa och hängande plantor repa sig på en natt.Hade absolut satt ny gurka, de växer ju tokfort.
Namn och smakrecension kommer snart dåTestade en ny tomatsort i år som skulle vara tidig och klara kallt väder. Håller ju onekligen vad den lovar för jag är iaf inte bortskämd med (nästan) röda tomater till midsommar.
Återstår att se den lilla detaljen om de är goda också
Och vad heter denna !Testade en ny tomatsort i år som skulle vara tidig och klara kallt väder. Håller ju onekligen vad den lovar för jag är iaf inte bortskämd med (nästan) röda tomater till midsommar.
Återstår att se den lilla detaljen om de är goda också
Och vad heter denna !