PS. Skulle aldrig slösa vatten på gräsmattan. Finns det verkligen folk som gör det?
Oh ja. Personligen är jag mer lagd åt hållet att bekämpa den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
PS. Skulle aldrig slösa vatten på gräsmattan. Finns det verkligen folk som gör det?
Hur jagar man väck skator? Vi har en som börjat gå in i köket och sno mat
Skräm den som fanHur jagar man väck skator? Vi har en som börjat gå in i köket och sno mat
Skaffa en uggleattrapp och flytta runt den lite så skatan inte lär sig att det är en attrap.Hur jagar man väck skator? Vi har en som börjat gå in i köket och sno mat
Den går ju in när vi inte är därSkräm den som fan
Ta den på bar gärning! Jag lyckades göra det med två som stal ägg i hönshusetDen går ju in när vi inte är där
Den går ju in när vi inte är där
Jag är ju på jobbet!Göm dig under en filt och avvakta.
Tillägg: plocka bort dyrbart porslin och kristallglasen innan du gör KAOZ med skatan.
Göm dig under en filt och avvakta.
Tillägg: plocka bort dyrbart porslin och kristallglasen innan du gör KAOZ med skatan.
Ta med honom och kom!Tror fortfarande mer på särbo-lösningen
Tror fortfarande mer på särbo-lösningen
Jag har gjort det delvis , vet inte om det gills då vi vattnade nysådd gräsmatta och bara vattnat när regnet lyst med sin frånvaro, övriga gräsmattan får klara sig bäst den vill. När vattnet ur regntunnan räckte använde vi bara det, så har väl inte blivit några extrema mängder och vi har bara vattnat på kvällen när det ligger i skugga just för att minimera dunstningen.PS. Skulle aldrig slösa vatten på gräsmattan. Finns det verkligen folk som gör det?
Jag har gjort det delvis , vet inte om det gills då vi vattnade nysådd gräsmatta och bara vattnat när regnet lyst med sin frånvaro, övriga gräsmattan får klara sig bäst den vill. När vattnet ur regntunnan räckte använde vi bara det, så har väl inte blivit några extrema mängder och vi har bara vattnat på kvällen när det ligger i skugga just för att minimera dunstningen.
Därav jag skrev att det kanske inte gills, men det är ju gräsmatta likväl om än inte lika tjock som den andra. Å rent teoretiskt så blir ju lite av den riktiga gräsmattan vattnad i samband med det också om man nu ska va petig.Nyanlagd gräsmatta är ju en annan femma, där är en nästan tvungen att vattna för att etablera den.
Nanny CAM med högtalare så kan du skrika på skatan från jobbetJag är ju på jobbet!
Jag kan nog inte skrika från kyrkogården, det kan bli lite sura miner dåNanny CAM med högtalare så kan du skrika på skatan från jobbet
Nysådd gräsmatta får nog vara undantaget som bekräftar regelnJag har gjort det delvis , vet inte om det gills då vi vattnade nysådd gräsmatta och bara vattnat när regnet lyst med sin frånvaro, övriga gräsmattan får klara sig bäst den vill. När vattnet ur regntunnan räckte använde vi bara det, så har väl inte blivit några extrema mängder och vi har bara vattnat på kvällen när det ligger i skugga just för att minimera dunstningen.