Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag plockade stockrosfrön hos en kompis som städade ur sitt torp inför flytt.Försöker få stockros frön till att gro genom fuktigt-papper metoden. Har hittills fått en "svans" på 4 st Hoppas de bara tar sig i jorden med. Har ju en vision om praktfulla stockrosor som ståtar i alla färger framför burspråket.
Funkar det att länka bilder från instagram hit? Eller måste det vara från någon annanstans?
Edit: Nej det verkade inte funka. Vad använder ni?
Imgur. Tar en printscreen av instagrambilden eller skickar den till mig själv på facebook och laddar upp via imgur. Lite omständigt, men jag beskär bilderna och redigerar dem normalt sett på sätt som inte går på instagramFunkar det att länka bilder från instagram hit? Eller måste det vara från någon annanstans?
Edit: Nej det verkade inte funka. Vad använder ni?
Vilken stad då?Såg att Citygross verkar ha pallkragar för 100 kr. Lovar dock inget, jag tittade inte närmre. De ryms inte i handbagaget.
Vilken stad då?
Är de tryckade? (vill inte ha det)Rusta har pallkragar för 99,90 kr, 89,90 kr för halvkragar
Är de tryckade? (vill inte ha det)
Jag har aldrig sett tryckta pallkragar någonstans, visste inte ens att det fanns?Är de tryckade? (vill inte ha det)
ÖrebroVilken stad då?
Jag tror att jag har sett det. Men det kanske är sådana som används som pallkragar, inte till odling. Eller så har jag fattat fel.Jag har aldrig sett tryckta pallkragar någonstans, visste inte ens att det fanns?
Fast jag är mer van att se "vanliga" pallkragar, alltså när de används just som pallkragar än som odlingskragar.Jag tror att jag har sett det. Men det kanske är sådana som används som pallkragar, inte till odling. Eller så har jag fattat fel.
Jag har aldrig sett tryckta pallkragar någonstans, visste inte ens att det fanns?