Bild B
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bild B
Se där en av de ytterst få positiva saker som finns med att inte ha ett växthus.In för att köpa jord - ut med en vattenmelonplanta.
Som du vet var jag ju växthusrookie så sent som säsongen 2014. Jag har spottat upp mig rätt bra sen dess om jag får säga det själv ;-) och har gått från "hjälp, jag har ett växthus" till "aldrig utan växthus".Se där en av de ytterst få positiva saker som finns med att inte ha ett växthus.
Fast jag kan räkna upp typ ett par dussin fördelar med ett....
B ligger i mitt hatobjekt i trädgården så är säkert ogräs. Eller något skitgammalt och kulturmärkt som hälften av den andra skiten i hatobjektet med min tur
Ska kolla och om det är det så får du såklart!Är de de riktiga brandliljorna som får bulber (groddknoppar) i bladvecken? Jag kan ta några bulber om du har över
JA du är helt störd...Är jag helt störd om jag redan nu börjar fundera på vad jag vill så nästa år?
Är inte så enkelt när man bor granne med de som planerat skitenBara o rycka upp,allt går att ersätta och jag tror inte det finns kulturmärkta växter
Jag har förstått det som att man får gå med kannor när det är bevattningsförbud.Väntar på regnet som skulle komma, annars får jag vattna själv idag med. Men vore snällt om jag slapp eftersom jag får gå med min 10 liters kanna då vi ännu inte köpt vattenslang. Minimum antal kannor är 4 st så det blir en del bärande då vi har det utspritt i trädgården.
Haha! 4 vattenkannor? Lyckost dig säger jag bara!Väntar på regnet som skulle komma, annars får jag vattna själv idag med. Men vore snällt om jag slapp eftersom jag får gå med min 10 liters kanna då vi ännu inte köpt vattenslang. Minimum antal kannor är 4 st så det blir en del bärande då vi har det utspritt i trädgården.
Säger detsamma! Efter att jag har vattnat med tre olika slangar dragna på olika ställen återstår det som jag inte har slang till - det brukar bli ca 6 kannor... Skulle jag inte få använda slangarna gissar jag att det blir ca 20 kannor om jag snålar.Haha! 4 vattenkannor? Lyckost dig säger jag bara!