Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går jättebraDet gick så fort med björkens lövsprickning. Musöronen har blivit större än råttöron. Vågar jag beskära rosorna ändå?
Det gick så fort med björkens lövsprickning. Musöronen har blivit större än råttöron. Vågar jag beskära rosorna ändå?
Mannen var ju ute och lekte själv i trädgården i helgen och då kan det bli såhär
Kan det vara så illa? Det FÅR man inte!Alltså, jag hoppas jag ser fel men han har väl inte? Inte är det väl så att...? Har han kapat ner magnolian?
Alltså, jag hoppas jag ser fel men han har väl inte? Inte är det väl så att...? Har han kapat ner magnolian?
Kan det vara så illa? Det FÅR man inte!
Den var slut
Den var slut
Hur funkar det med en sån förening? Låter ju helt fantastiskt bra, önskar så att vi kunde ha något liknande men tror inte havsvatten fungerar så bra till bevattning. Vi har ju en gammal brunn på tomten som vi hade tänkt använda till bevattning, men den är torr... Kan man öppna upp den på något vis? @tanten du som vet allt?@Fritidsryttare: Det är när man hör om sådant jag älskar vår bevattningsförening Det var ett gäng som gick ihop när jag var liten och drog sjövatten till de som var intresserade. Årsavgiften är rätt blygsam och det är så värt det. De slår på vattnet ungefär nu (jag tror det var för två dagar sedan, det är full fart nu) och slår av det innan frosten slagit till så någon gång i september.