Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ny beställning. Kan tydligen få hjälp med odlandet av föräldrarna om jag tar hand om skörden. Fair deal. I helgen ska jag så chili, aubergine och paprika (de jag har hemma).
Visa bifogad fil 44470
OMG! Akta dig,det är dom där som klänger sig fast på o i korgen o skriker bloody murder om man försöker avlägsna dom.Man vet att det börjar vara vår när det ser ut såhär utanför lilla lokala Tesco. £2 per styck, hur lätt tror ni det är att gå hem utan minst en av någonting i påsen?
260kr??? Va tusan är det för tomat? Gjord av guld?Bara för ditt inlägg var jag tvungen att googla på persikotomat, hamnade på en frösida och vips var jag 260:- fattigare ...
Men eller hur! Och VÄNTA bara tills de fått den gula extraprislappen på sig. +10 i charisma! Man är chanslös!OMG! Akta dig,det är dom där som klänger sig fast på o i korgen o skriker bloody murder om man försöker avlägsna dom.
Av ren nyfikenhet var jag tvungen att googla dom jäkla tomaterna,det kostade mig 217kr
förlåt.Bara för ditt inlägg var jag tvungen att googla på persikotomat, hamnade på en frösida och vips var jag 260:- fattigare ...
Bara för ditt inlägg var jag tvungen att googla på persikotomat, hamnade på en frösida och vips var jag 260:- fattigare ...
Jag planerar klematis som blir hög mot grannen så jag slipper se demGott @TeamLundVer ! Det var roligt att följa dina filmer och skisser för planerna framåt så hoppas du fortsätter med det också 2020! Och att den trista grannen kanske taggat ner lite så att inte det får störa trädgårdsglädjen.
"Och vägen mot Konkursen skall vara kantad av vackra blommor, och spännande grönsaker, och 519 sorter vardera av tomater, chili och rosor! Och goda råd om var allt detta underbara kan inköpas." (Gammalt buketrädgårdstrådsordspråk).
Idag ska jag också till Blomsterlandet! Jag tänkte att om jag sysselsätter mig med annat fram till sista dagen av 50%, så kanske de har hunnit sälja slut på allt? Eller inte.
Åh nej, nu har jag också letts in till den förrädiska persikotomaten. En kultursort dessutom. Och unik! Jag som tänkte att det skulle räcka att jag hade hittat en apelsintomat, och att jag skulle kunna dra strecket där.
Var ju tvungen att prova........ men bara en påse,resten var rabarber,gojibär,smultron ,tomatillo och något mer.Men köpte du så mycket tomater?! Du skulle ju inte ha några i år?