Trädgårds- och odlingstråden 2025

Inte lika oemotståndligt väder som hos @cassiopeja , här har vi +4 grader och dimma men blev ändå årets första trädgårdsdag.

Har rensat ogräs i det tilltänkta grönsakslandet, sått chili och paprika och börjat gräva ned plintar för staket mot grannens fält. Har också fått hem första leveranserna av fröer och börjat fila på nästa beställning hos fröbanken :angel:

När jag var ute och fyllde på mat åt småfåglarna så insåg jag att växthuset var helt framtöat - vintersådd-tarmen i mig vaknade :angel:
Men är det inte liiite tidigt?

När jag var ute och fyllde på mat åt småfåglarna så insåg jag att växthuset var helt framtöat - vintersådd-tarmen i mig vaknade :angel:
Men är det inte liiite tidigt?
1737218031487.webp

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
429
Senast: Unafraid
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
476
Senast: tanten
·
F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
72 917
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 405

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024