Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det är alltså dax att tömma krusbärsbusken nu?10 liter krusbär totalt i år. På två buskar. Frysen full, så i veckan får det bli kok i köket trots värmen.
När de är söta och mogna Mina är inte mogna ännu...det är alltså dax att tömma krusbärsbusken nu?
Har för första gången egna krusbär...
Beror ju på vilken sort du har o så.det är alltså dax att tömma krusbärsbusken nu?
Har för första gången egna krusbär...
@Fruentimber Sorry, jag försökte skicka ett PM till dig men det gick inte, så jag slinker in hit. Jag ville bara skicka en länk på en tavla som fick mig att tänka på dig (nu hoppas jag att det är rätt person också ) då det passade så bra; https://www.etsy.com/se-en/listing/...embroke-farm-garden?ref=shop_home_active_1089
Kanske inget supertips men min står i västerläge, inte direkt i fönstret. Planteras om varje år. Hade en ljusslinga runt den i julas, då dog grenarna som var i kontakt med slingan. Nu mår den bra igen. Vattnas cirka en gång i veckan året runt. Ganska stor kruka.Har någon här nåt toptips på hur man sköter en rumsgran? Min mår sådär.
Min har visst stått i soligaste fönstret Nu har den flyttats till badrummet. Ljust och fuktigtKanske inget supertips men min står i västerläge, inte direkt i fönstret. Planteras om varje år. Hade en ljusslinga runt den i julas, då dog grenarna som var i kontakt med slingan. Nu mår den bra igen. Vattnas cirka en gång i veckan året runt. Ganska stor kruka.
ser ut som en solrosVisa bifogad fil 73662
Den här kommer från en påse med en blandning. Den är ca 50 cm hög. Vad är det gör nåt? Kan det vara en liten solros??
ser ut som en solros