Första skålen bigarråer skördad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte rättvist, vi bor i samma landskap tror jag och vi fick 7 mm totalt, inte ens så att jorden är fuktig dagen efter... men vädret (+ 30 mm regn) var sådant att det var en utmärkt växthuspysslardag.
Det är inte rättvist, vi bor i samma landskap tror jag och vi fick 7 mm totalt, inte ens så att jorden är fuktig dagen efter.
Första skålen bigarråer skördad
Visa bifogad fil 73051
Förra året var mängden på bilden allt vi fick (trädet är 7 år gammalt) men i år så är där mycketÅh, jag var just ute och tog en spanrunda och konstaterade att jag nog inte ids asa fram något bärnät för att behålla de få bigarråerna som blir i år, och här ser det klent ut på klarbärsfronten också - tyvärr! Borde fryst in lite av sylten i fjol, det är min mesta favorit i syltgenren. Å andra sidan ett väldigt lovande äppelår så det kompenserar sig väl någonstans.
Vill du ha flera så kan du åka förbi mig,visserligen fortfarande i skåne ,men ok:ar främmande bil på tomten,busken (JÄTTE buske) finns på framsidanVisa bifogad fil 73058
Vinbärsplockning om någon dag...
Himmelens portar öppnade sig här igår och vi fick flera rejäla åskskurar. Det fortsatte småskvätta så det blev ordentligt vattnat
Dvs gräsmattehelvetena lär växa som f-n
Det är ett tecken på att du måste gräva bort mer gräsmatta, och skaffa lite fler växter att plantera där.
Jag jobbar på just det På ett ställe växer gräset i rekordfart där ska det definitivt bli en rabattDet är ett tecken på att du måste gräva bort mer gräsmatta, och skaffa lite fler växter att plantera där.