Ser precis ut som ramslök.
Om du gnuggar på bladen eller försiktigt biter i dem - smakar de lök?
Ska prova men jag tror inte det är det, jämför jag bilder känns mina mycket större än ramslök.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser precis ut som ramslök.
Om du gnuggar på bladen eller försiktigt biter i dem - smakar de lök?
Kan det vara tidlösa? Så ser mina ut, bladen vissnar ner senare och kommer med ljuvliga blommor på hösten.
Okej. jag tycker mina ramslöksblad är stora nog i jämförelse. men svårt att säga när man inte har några måttreferens att jämföra med.Ska prova men jag tror inte det är det, jämför jag bilder känns mina mycket större än ramslök.
Oj, den vi har kostar väl strax under 1000kr tror jagJag tänkte köpa mig en grästrimmer idag, totalt ovetande om vad de kostar. Det visade sig att den billigaste kostade två tusen, vilket ju var långt över min budget. Så det blev ingen.
Biltemas med batteri är helt okej, vet dock inte pris på den.Jag tänkte köpa mig en grästrimmer idag, totalt ovetande om vad de kostar. Det visade sig att den billigaste kostade två tusen, vilket ju var långt över min budget. Så det blev ingen.
Sladd, batteri eller bensin?Oj, den vi har kostar väl strax under 1000kr tror jag
Vi har med batteri. Bosch. Den räcker inte hela vägen men jag brukar ladda vidare medan jag klipper gräs. Finns att köpa till fler batteri ocksåSladd, batteri eller bensin?
Jag har en som går med sladd men tomten är stor och förlängningskabeln når inte så långt.
Nu blev jag lite avundsjuk!Okej. jag tycker mina ramslöksblad är stora nog i jämförelse. men svårt att säga när man inte har några måttreferens att jämföra med.
Nu blev jag lite avundsjuk! Visa bifogad fil 70880
Mina surt förvärvade ramslökar växer inte alls lika riktigt som jag hoppats Kanske vågar plocka något enstaka blad i år, annars får de nog mest växa på sig och så hoppas jag på förökning i beståndet till nästa år
Jag gick genast och hällde på lite mera vatten nu! Men nej, de är planterade under en stor syrénbuske där det alltid är lite fuktigt och skuggigt eftersom jag tyckte mig förstå att de gillar sådant.Är det väldigt torrt? De vill ju gärna ha lite fukt. Mina står under häggen där det aldrig blir helt snustorrt på våren och de trivs bra där.
Kanske marketplace har till rimligare penning? Min kombo sa idag att hon sett trimmer där för några hundra.Jag tänkte köpa mig en grästrimmer idag, totalt ovetande om vad de kostar. Det visade sig att den billigaste kostade två tusen, vilket ju var långt över min budget. Så det blev ingen.
Jag gick genast och hällde på lite mera vatten nu! Men nej, de är planterade under en stor syrénbuske där det alltid är lite fuktigt och skuggigt eftersom jag tyckte mig förstå att de gillar sådant.
Å andra sidan är det första året, så jag kanske bara behöver ha lite mera tålamod. Men det är så svårt, vill ju ha NU!
Ryobi har precis haft extra pris på en, tror den var på 999. Hyfsat kraftig, vet ej när den kampanjen slutar (gg, bauhaus osv)Jag tänkte köpa mig en grästrimmer idag, totalt ovetande om vad de kostar. Det visade sig att den billigaste kostade två tusen, vilket ju var långt över min budget. Så det blev ingen.