Tips på var man kan köpa stora krukor utan att ruinera sig helt? Behöver ett gäng till trädäcket
Snygga eller praktiska? Kolla på Elho, jag gillar deras grejor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tips på var man kan köpa stora krukor utan att ruinera sig helt? Behöver ett gäng till trädäcket
Hornbach brukar hålla hyfsade priser på byggsaker. Kollade och en sådan här med diameter 30 cm kostar 119 krTips på var man kan köpa stora krukor utan att ruinera sig helt? Behöver ett gäng till trädäcket
Har du tid att vänta till hösten? Jag brukar köpa ett gäng på halva priset varje höst.Tips på var man kan köpa stora krukor utan att ruinera sig helt? Behöver ett gäng till trädäcket
Om du kan tänka dig i plast så brukar Lidl sälja billiga. Har ett helt gäng i växthusen.Tips på var man kan köpa stora krukor utan att ruinera sig helt? Behöver ett gäng till trädäcket
Några skulle jag nog vilja ha redan nuHar du tid att vänta till hösten? Jag brukar köpa ett gäng på halva priset varje höst.
Vi ha dem på trädäcket så de får inte se plastiga utOm du kan tänka dig i plast så brukar Lidl sälja billiga. Har ett helt gäng i växthusen.
Aha en annan del av Vättern alltså. Här får de som bor nära Vättern och på rätt sida zon 2. Fina bilder!Vi är väl egentligen zon 3 men eftersom vi bor intill Vättern blir det zon 4. Här är det inte bara forsythian som blommar, mahonan och rosenripsen blommor också så fint och humlorna har vaknat
Älskar den här tiden när man kan gå runt i trädgården och hitta ny grönska som kommit upp/slagit ut nästan varje dag
Visa bifogad fil 68765
Jag gissar på rönnHittade ett nytt träd ikväll i ett buskage med kornell. Där hade också kommit upp nåt slags vide med en kaprifol klättrandes i de små grenarna. Vild trädgård ja.
Så därför kommer här ett knopptest från Småland. Gissa om ni vill!
Visa bifogad fil 68786
Aha en annan del av Vättern alltså. Här får de som bor nära Vättern och på rätt sida zon 2. Fina bilder!
Huskvarna och upp till Gränna, även kallat Äppeldalen. Det finns många magnolior och persikoträd i norra Huskvarna... Även västra sidan i Jönköping närmast Vättern har zon 1-2. Så avis! Men 150-200 höjdmeter gör sitt till.Men fy så orättvist. Jag vill också ha zon 2. Vaaar vid Vättern ska man bo??
Nä... Det är lönn.körsbär?
Jag gissar på rönn