Brie
Trådstartare
Är det denna appen ni har?
Visa bifogad fil 122203
Japp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det denna appen ni har?
Visa bifogad fil 122203
JappÄr det denna appen ni har?
Visa bifogad fil 122203
Jag chansade på dog tracks. Betalar en gång eller är det per månad? Har aldrig använt betalningsappar, så jag har ingen aning om hur det funkar
Såg inget om abonnemang nånstans. Tänker så jag inte har missat nått och får betala multum för nått jag inte vill ha.Bara testat Dog tracks, och man kan ha någon abonnemangsvariant men den skiter jag i så har bara betalat engångsavgiften. Man kan ändå spara spår, dela med vänner osv Provade den funktionen när vi var och spårade med några rottiskompisar i måndags. Vi la spår åt varandra och skickade sen spåret, så kunde man ta det som vanligt och jämföra.
Såg inget om abonnemang nånstans. Tänker så jag inte har missat nått och får betala multum för nått jag inte vill ha.
Nä det stod inget om det. Stod bara att det kostar 75krHar du inte skapat konto så och påbörjat någon prenumereration borde det vara safe. Jag tycker att det var väldigt tydligt när man höll på att snubbla in på den stigen.
I veckan tog vi vårt tredje 1:a pris, så nu har vi championatet Alla tre proven har gåtts i juni så inget syns i hunddata ännu, men snaaart så
Min instruktör tycker att vi ska börja träna på norska spår, men jag vet inte. Många verkar satsa på nordiskt viltspårschampionat, men jag tycker det känns omständligt att hålla på och åka utomlands med hunden. Det blir långa resor när man bor i Stockholm. Jag har hittat ett ordinarie prov i närområdet i augusti som jag överväger att anmäla oss till.
Då har jag provat dogtrack. Vete sjutton om jag är särskilt nöjd. På 4 ställen visar den helt fel, fastän jag hade full mottagning på symbolen. Men jag ska ge det ett par gånger till. Nästan hela spåret var åt skogen för hunden fick vittring på vilt som antagligen var väldigt nära och han blev helt tokig, suck. Inte nöjd idag..