Ja eller hur.Ja det är ju en rolig fördel med snön, att man kan se allt som korsar spåren självInte konstigt att det blir svårt ibland!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja eller hur.Ja det är ju en rolig fördel med snön, att man kan se allt som korsar spåren självInte konstigt att det blir svårt ibland!
Nu har jag inte hund längre. men spårade inte den här årstiden i Skåne. Vi slipper förvisso snö och så men det är såå blött i markerna att jag brukar ha paus. Är ofta rätt vattensjukt här i närheten - men får se nästa vinter om jag har hund då hur jag tänkerNåå, visst är ni några som spårar årstiden till trots? Räknar åtminstone med alla skåningarHär fortsätter vi med spår på snö och i mörker. Optimalt när det är nyplogat, men det har snöat nästan varje dag
så det kan jag inte helt utgå från.
Nu har jag inte hund längre. men spårade inte den här årstiden i Skåne. Vi slipper förvisso snö och så men det är såå blött i markerna att jag brukar ha paus. Är ofta rätt vattensjukt här i närheten - men får se nästa vinter om jag har hund då hur jag tänker
Men allt är inte rosor här nere heller iaf![]()
Ganska trist när den inte stämmer. Tycker den brukar funka Ganska bra men ibland visar den ju helt åt fanders. Irriterande åxå att den inte uppdaterar sig på terrängen.Visa bifogad fil 143270
Som vanligt stämmer inte dog-track-var inte ute och vände vid vägen vid första vinkeln, inte ens hund 10m längre fram i spårlinan var där ute![]()
Säsongens första spår för mallen blev idag, vi har mest ägnat vintern åt brukssök och specialsök. Knappt 250 m, på äng, tre föremål. Lite flamsigt till en början, men efter första föremålet blev det bättre. Fina markeringar men tydligt att vi inte vilat oss i form gällande vinklarna
Någon som sitter med inspiration på vinkelträning eller andra övningar för att bli bättre på vinklar?
Hon vill gärna ringa, gissar på att hon saknar tillräckligt med erfarenhet för att lita på sig själv.
Visa bifogad fil 143381