Missuppfattade, sorry! Däremot kan man ju ha sina åsikter om att läkare ordinerar sina patienter dessa förlegade pulverdieter... Men det är en annan diskussion!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade ett sånt jäkla kass ridpass i söndags
Fick rida en helt underbar häst, halvblod på 180 Stort och luftigt steg, känslig för hjälperna - MEN jag hade noll koordination och balans på den stora hästen! Ingenting blev rätt.
Till råga på allt smälldes ridhusdörren igen bakom henne i samma sekund som jag gjorde en lite väl kraftig galoppfattning. Så jag fick mig en ordentlig flygtur ner i spånet
Spänd resten av passet, hon bara sprang med mig, fick inte stopp på henne, kände mig som en nybörjare.. Alltså fy fan, vilken törn för självförtroendet! Kändes mig PISSdålig!
Vet precis hur du känner dej! Det enda tips jag kan ge dej är att rid halvblodet igen och igen och igen! Det tar tid att hitta just denna hästens takt, energi och rörelsemönster. Jag jobbar som faan för att hitta min hästs rörelsemönster och jag har ändå haft henne i 2 år. Det är ju inget man gör på en kafferast. Jag fick rida min kompis camargue valack och efter den ridturen så sa jag att jag skulle hem och avliva min Loppa för jag kan ju verkligen inte rida. Fick inte ens hästen i trav för jag gjorde inte alls som han matte brukar göra. Känsligare sak får man leta efter! (Min kompis har fibromylagri så hon kräver att hennes hästar är känsliga) Det jag vill säga är att GE INTE UPP!! Hejja @hier Hejja hejja!!
Igår hoppade vi (jag ramlade av i ett hinder, såklart). En tjej som är duktig på att fota var där och idag delade hon med sig av bilderna. Alla de andra är jättefina och de delar glatt på facebook. Jag ser ut som den fula tjockis jag är, som dessutom rider som en kratta. Det är bara ett par bilder av mig, så jag förstår att de hon raderat är ännu värre.
Jag blev faktiskt riktigt ledsen.
Du ser mycket bra ut och rider dessutom kanonbra.Jag ser ut som den fula tjockis jag är, som dessutom rider som en kratta.
Den bästa bilden:
Det jobbiga var nog att de andra är typ fotomodellsnygga, smala och "fotogenique", så kontrasten blev så himla stor.
Det är ju för att jag råkar sitta på världens vackraste häst!Och ärligt?
Skulle jag göra mig en massa omak för att komma och titta när du rider om det inte vore fint att se på?
Jag är en kräsen f.d. domare.