Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En till stor ryttare här, jag är nog en av de största här skulle jag tro men jobbar hårt på att gå ner, har jojobantat alldeles för mycket och har nu gått in för att fixa allt i huvudet för att förhoppningsvis tappa många kilon när jag börjar tänka annorlunda när det gäller mat/bantning/kroppsideal osv, plus aktiva förändringar i livet!
Jag har fått väldigt dåligt självförtroende inom ridningen och ska försöka jobba upp det med min nya stabila och trygga häst som jag nyligen fick hem, så färskt att jag inte har ridit än! Körning är något som jag också tycker är kul och perfekt att variera med när man är stor så att man kan motionera hästen utan att behöva rida varje gång.
Vilken typ av hästar har ni andra?
Idag var jag ute och körde med L och det var som om han hade dynamit under fötterna. Han var så jäkla pigg och allt var hur spännande som helst Klippningen gjorde nog susen
Jag väntade två dagar när jag flyttat min häst, men då hade jag redan ägt honom två veckor (fick låna säljarens box innan jag fick tillträde till min egen).Hur länge har ni andra väntat innan ni har ridit på era efter flytt?
Vad kul! Vad har du för vagn till din häst?
Jag har varit ute och promenerat med min nya, stabil herre som mest var nyfiken på omvärlden, han verkar dock något pigg, eller så är det bara flytten som gör det. Hur länge har ni andra väntat innan ni har ridit på era efter flytt?