Sv: Tråden för oss med unghästar födda 2010 =)
Mmm kanske det är dax för nytt här med.. Mitt hänger med sen gamla Stallet tiden. Fy fan vad gammal man blev plötsligt...
Fast jag har haft en ganska lång bukepaus så vid närmare eftertanke får det puttra med ett tag till.
Shysst med en bra vet. Min vet är underbar! När han kommer på sommaren brukar vi fika i trädgården medans kaninerna skuttar kring benen. Så pratar vi häst och hästäventyr såklart!
Han är över 60 men drar iväg och rider på alla möjliga ställen i världen när han inte rider på sina egna förståss....
Ikväll skall jag rida ut med min dotter, det blir roligt, vi har inte ridit ihop på många, många år så jag ser verkligen fram mot det. Eg har hon inte haft något vidare hästintresse utan brukar väl mest bara hjälpa mig att sitta på unghästarna i början för att hon tycker att hennes mamma inte skall slå sig fördärvad.
"Mamma, jag är mjukare i kroppen än dig, jag bryter inte benen och armarna så lätt om jag trillar av" brukar hon säga. Men nu som 18 åring kom hon själv och ville rida med sin gamla mamma, ha litet mammatid..
Och bara för att Norna vår bildgalning skall bli lycklig så klämmer jag in en bild på dottern och märren, gammal förvisso och väldigt OT men det är vad som finns...
mvh Eva