Menar sådana som man har i akvariet, typ anticistrus. De gör inte så mycket annatJag har aldrig sett en mal äta ett blad! De har ju sugsnabel för nektar :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar sådana som man har i akvariet, typ anticistrus. De gör inte så mycket annatJag har aldrig sett en mal äta ett blad! De har ju sugsnabel för nektar :P
Jaha Alltid lika förvirrande med två djur med samma namn!Menar sådana som man har i akvariet, typ anticistrus. De gör inte så mycket annat
Äter de inte beläggningen (alger) på blad och glas?Menar sådana som man har i akvariet, typ anticistrus. De gör inte så mycket annat
Jo, det gör de nog.Äter de inte beläggningen (alger) på blad och glas?
Jag brukar stå på mattan. Vet inte vad som är ”rätt” dock… Man får se till att de torkar mellan gångerna bara. För det mesta brukar våra inte bli blöta under. De har ju liksom gummi under hela. Däremot har det ibland kommit in vatten från sidan och under så att säga. Det är ju inte så bra, där torkar det ju inte så lätt och det kan bli mögel…Jag har en riktigt dum fråga som jag har klurat på ett tag men som jag tycker att jag är lite för gammal för att ställa, so here we go..
Badrumsmattor. När en sån ligger placerade utanför duschen, är det meningen att man ska kliva ut på den när man duschat då? Eller ska man putta den åt sidan först? Fattar verkligen inte Nu står jag lite halvt på mattan och lite halvt på golvet eftersom jag inte vet vad som är rätt. Ska jag stå på mattan så att golvet inte blir blött eller på golvet så att mattan inte blir blöt?
Har alltid tänkt att de är till för att torka fötterna så man inte halkar på kaklet när man kliver ur duschen!Jag har en riktigt dum fråga som jag har klurat på ett tag men som jag tycker att jag är lite för gammal för att ställa, so here we go..
Badrumsmattor. När en sån ligger placerade utanför duschen, är det meningen att man ska kliva ut på den när man duschat då? Eller ska man putta den åt sidan först? Fattar verkligen inte Nu står jag lite halvt på mattan och lite halvt på golvet eftersom jag inte vet vad som är rätt. Ska jag stå på mattan så att golvet inte blir blött eller på golvet så att mattan inte blir blöt?
Den ska man stå på med blöta fötter!Jag har en riktigt dum fråga som jag har klurat på ett tag men som jag tycker att jag är lite för gammal för att ställa, so here we go..
Smörpapper; finns det en fram- och en baksida..? Brukar stå och känna med fingret om den ena sidan är mer glatt än den andra (varje gång) men vet inte om det är så stor skillnad.
En sak jag funderat på en tid. Om man har huvudlöss, och bleker håret, överlever lössen (och äggen) verkligen det? Jag antar ju att det inte är så trevligt att bleka håret med ett lössbitet hårbotten dock
Överlever alltså? Jag menar, blekmedel är ju starkt som attan.Jag är rätt säker på att de gör det.
Överlever alltså? Jag menar, blekmedel är ju starkt som attan.
Hmm, okej. Inte för att vara petig men det är ju ändå skillnad på färg och blekning, vanlig hårfärg tror jag nog mycket kan överlevaJapp. Iaf står det på flera ställen att det inte räcker att färga håret.
Bitcoin.
Käner plötsligt att jag inte vet ett smack. Nyheterna pratar om "utvinning" av bitcoin och "bitcoinbrytning".
Kan nån förklara hur bitcoin skapas och hur man kan bryta bitcoin?
Någon förklarade det för mig en gång. Jag fattade inget... det hela var väldigt abstrakt.
Såg en hel dokumentär om det och fattar ändå inte.
MVH,
Inte den som sköter ekonomin hemma
Kan man inte jämföra med aktier fast de inte är en del av något? *fattar inte heller
Kan man inte jämföra med aktier fast de inte är en del av något? *fattar inte heller
Galet nog så kan löss överleva även de starkaste blekningarna. Löss är duktiga på att utveckla resistens mot det mesta vi försöker döda dem med. Inte ens specifika lusmedel är en 100% metod - därav vikten att även kamma vid behandling.Överlever alltså? Jag menar, blekmedel är ju starkt som attan.