Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ha ha näe jag ska fika, @Speedway ska baka kakor till mig...!
Det gick bra, han trodde att min kropp blivit så stressad av smärtan att det var därför. Allt såg nästan helt ok ut men det lilla som inte var helt 100 berodde nog som sagt på stress.
På torsdag ska iaf Bosse testa din o @Speedway s tränare, så vi ses kanske där?
-- Jag gillar Drömmar!--
Banken har ju ett dike framför o den enda bank i lägre klass som har det är Åkerbo men den är väl inte med i 90 klass eller, @emma-vsm?
Nej det stämmer, upphoppet på bank med dike framför är med i 100-klass hos oss. I 90-klass rider man banken åt ett annat håll och då är det upphopp och nedhopp som vanligt, utan dike, och lite mindre.
Just vanlig bank med grav framför finns det väl förövrigt få av i vårt avlånga land.. Sämsholm hade väl oxå en om jag inte minns helt fel? Jag minns att jag har hoppat en i en pluttklass för längesedan och om det inte var sämsholm så minns jag inte vart det var.
Jag har krumelurat igen. 30 graders värme är uppenbarligen da shit, för vi slog till med ett nytt personbästa. Vi lyfte oss 10%-enheter... Ska man slå rekord, kan man lika gärna göra det ordentligt... Å andra sidan har vi väl kanske inte visat oss från vår bästa sida förut. Det finns ff lite förbättringar att göra, men kan vi hålla oss på ungefär dessa poängen behöver man inte skämmas åtminstone.
Belöningen blir terrängträning imorgon!
Jepp, det ska vi.Vi ska nog träna tillsammans imorgon?
Jag hade tänkt ladda upp med hopptävling på våra hemmatävlingar i fredags, men såg när jag skulle packa ner passet att jag missat vaccineringen . Så vi hinner preciiis bli starklara till Öveds tävling igen.
Strax öster om Arlanda, så fel trakter för dig, tror jag.@Gnapp jag som är ftnewbie från västkusten.. Johanneberg? Var är det?
-- det är det--Strax öster om Arlanda, så fel trakter för dig, tror jag.