Tråden för fälttävlansnewbies!

Status
Stängd för vidare inlägg.
ha ha näe jag ska fika, @Speedway ska baka kakor till mig...! :devil:

Det gick bra, han trodde att min kropp blivit så stressad av smärtan att det var därför. Allt såg nästan helt ok ut men det lilla som inte var helt 100 berodde nog som sagt på stress.

ha ha näe jag ska fika, @Speedway ska baka kakor till mig...! :devil:

Det gick bra, han trodde att min kropp blivit så stressad av smärtan att det var därför. Allt såg nästan helt ok ut men det lilla som inte var helt 100 berodde nog som sagt på stress.

Men det var ju skönt! När får du börja rida igen då?

Jag vill ha hembakade bullar, några små goda kakor och kanske en kärleksmums också? Kaffe med mjölk tack!:devil: Jag har semester o då behöver man inte tänka på vikten, lilla vän...:mad:

ÖÖÖ jag har ju inte tänkt att träna på torsdag men nu verkar det ju finnas flera anledningar att komma dit iaf på torsdag.
KAKA och att få se @Novali irl!
-- Jag gillar Drömmar!--

Var nu inte så småsnål o typisk Boråsare @Speedway! När ni nu för en gång skull får finbesök från Metropolen så får du väl anstränga dig lite o baka en kärleksmums?? Hur svårt kan det va???:confused:

Banken har ju ett dike framför o den enda bank i lägre klass som har det är Åkerbo men den är väl inte med i 90 klass eller, @emma-vsm?

Nej det stämmer, upphoppet på bank med dike framför är med i 100-klass hos oss. I 90-klass rider man banken åt ett annat håll och då är det upphopp och nedhopp som vanligt, utan dike, och lite mindre.

Jag har krumelurat igen. 30 graders värme är uppenbarligen da shit, för vi slog till med ett nytt personbästa. Vi lyfte oss 10%-enheter... Ska man slå rekord, kan man lika gärna göra det ordentligt... :p:D Å andra sidan har vi väl kanske inte visat oss från vår bästa sida förut. :angel: Det finns ff lite förbättringar att göra, men kan vi hålla oss på ungefär dessa poängen behöver man inte skämmas åtminstone. :)

Belöningen blir terrängträning imorgon!

Nej det stämmer, upphoppet på bank med dike framför är med i 100-klass hos oss. I 90-klass rider man banken åt ett annat håll och då är det upphopp och nedhopp som vanligt, utan dike, och lite mindre.

Just vanlig bank med grav framför finns det väl förövrigt få av i vårt avlånga land.. Sämsholm hade väl oxå en om jag inte minns helt fel? Jag minns att jag har hoppat en i en pluttklass för längesedan och om det inte var sämsholm så minns jag inte vart det var.

Just vanlig bank med grav framför finns det väl förövrigt få av i vårt avlånga land.. Sämsholm hade väl oxå en om jag inte minns helt fel? Jag minns att jag har hoppat en i en pluttklass för längesedan och om det inte var sämsholm så minns jag inte vart det var.

Och vår är ombyggd så det är upphoppet med dike och sedan "backe" ned. (I 90-klassen är det ju dock upp och nerhopp).

Jag har krumelurat igen. 30 graders värme är uppenbarligen da shit, för vi slog till med ett nytt personbästa. Vi lyfte oss 10%-enheter... Ska man slå rekord, kan man lika gärna göra det ordentligt... :p:D Å andra sidan har vi väl kanske inte visat oss från vår bästa sida förut. :angel: Det finns ff lite förbättringar att göra, men kan vi hålla oss på ungefär dessa poängen behöver man inte skämmas åtminstone. :)

Belöningen blir terrängträning imorgon!

Vi ska nog träna tillsammans imorgon? :)

Jag hade tänkt ladda upp med hopptävling på våra hemmatävlingar i fredags, men såg när jag skulle packa ner passet att jag missat vaccineringen :banghead:. Så vi hinner preciiis bli starklara till Öveds tävling igen.

Vi ska nog träna tillsammans imorgon? :)

Jag hade tänkt ladda upp med hopptävling på våra hemmatävlingar i fredags, men såg när jag skulle packa ner passet att jag missat vaccineringen :banghead:. Så vi hinner preciiis bli starklara till Öveds tävling igen.
Jepp, det ska vi. :D

Nu har jag varit på tredagarskurs och har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska rida på Johannesbergstävlingen eller ej.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Med anledning av diskussioner ang flock eller ensamhund i andra trådar så startar jag en egen istället för att kapa.. Jag har eg aldrig...
2
Svar
22
· Visningar
2 786
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
6 522
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Om denna ligger fel får moderator flytta, visste inte riktigt vart jag skulle lägga den. Jag behöver lite hjälp ang ett problem. Jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 781
Hästmänniskan Det här passar inte riktigt någonstans tycker jag och lägger det därför här där jag tycker det passar bäst. Härom veckan satt jag och...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 432
Senast: Speedway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar