Tråden för oss som är trötta på att vänta

Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Har din mage sjunkit? *avis avis*

Jag bara väntar på det så att jag får andas igen...

Jag dricker också massor. Jag tömmer halva vattenkannan själv till lunchen och dricker massor hemma. Å kissar på natten :o
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

GRATTIS :banana:

Klart din bebis ville komma nu när min kommit, kösystem är viktiga saker ;)
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Nej det är ju tyvärr det, tiden går inte alls fort. Känns som att jag varit i v 35 i en evighet. Men snart trillar jag över sträcket till nästa vecka. :banana:
Magen är busig och har levt sitt egna liv hela dagen idag på jobbet. Man känner sig som ett mongo när man helt plötsligt skrattar till för att bebis stökar på så mycket i magen. :angel:
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Min mage har sjunkit ganska rejält, fast än bebis har legat fixerad i flera veckor nu så har den sjunkit mer. Så det är skönt. Men eftersom att jag är så himla kort så ligger bebis ändå mot lungorna så även om det har blivit lite lättare så är jag fortfarande tungandad tyvärr.
Men vi har inte så länge kvar nu. :banana:
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Alltså tro mig, jag är ingen bra inredningshjälp. :angel:
Måste nog erkänna att sambon är den som inreder mest här hemma. Jag kommer bara med små förslag ibland, men "grundidéerna" är oftast hans. Så jag kan inte ta åt mig så mycket av äran. :angel::D
Men han hade nog älskat att komma och inreda hos dig. Han älskar heminredning och beklagar sig varje gång vi går på ikea eller han släpat med mig på nån heminredningsbutik, han tycker att jag är så ointresserad. Men jag har liksom min gräns på hur mycket jag orkar lyssna på alla hans idéer om hur man kan göra saker. :angel:

Handlar det däremot om kläder. Ohh, det älskar jag. Hjlpa folk att hitta kläder kan jag göra i flera timmar. Så att jobba i klädbutik passar mig perfekt. :D
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Jag är också himla kort, så jag får ju samma besvär *puh* Stackars unge som ska ha plats här inne...
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Alltså tro mig, jag är ingen bra inredningshjälp.
Måste nog erkänna att sambon är den som inreder mest här hemma. Jag kommer bara med små förslag ibland, men "grundidéerna" är oftast hans. Så jag kan inte ta åt mig så mycket av äran.
Men han hade nog älskat att komma och inreda hos dig. Han älskar heminredning och beklagar sig varje gång vi går på ikea eller han släpat med mig på nån heminredningsbutik, han tycker att jag är så ointresserad. Men jag har liksom min gräns på hur mycket jag orkar lyssna på alla hans idéer om hur man kan göra saker.

Handlar det däremot om kläder. Ohh, det älskar jag. Hjlpa folk att hitta kläder kan jag göra i flera timmar. Så att jobba i klädbutik passar mig perfekt.

Men va bra :D
Din sambo kan få inreda vårat hem & du kan få ränna runt & hitta snygga kläder som sitter som en smäck på mig :idea: ;)
(Jag skulle nog nästan kunna bli uttagen till "what not to wear" m. Trinny & Susannah ) :o

Jag ska bara vinna lite pengar först :angel:




*f´låt TS för liten trådkapning*
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Skönt för dig, ännu en vecka gjord :banana::banana:
Haha, vad spännande med magen, kan förstå att det känns lite skoj när magen lever rövare :D

Men det går fortfarande bra att jobba och så?
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Min mage har sjunkit ganska rejält, fast än bebis har legat fixerad i flera veckor nu så har den sjunkit mer. Så det är skönt. Men eftersom att jag är så himla kort så ligger bebis ändå mot lungorna så även om det har blivit lite lättare så är jag fortfarande tungandad tyvärr.
Men vi har inte så länge kvar nu. :banana:

Här är min mage, översta bilder 12 timmar innan han var ute och nedre bilden är tagen 3 dagar innan ;)

phpkekcou.jpg

phpgyi7wf.jpg
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

kl

Hej alla nu har jag och Sam kommit hem från sjukhuset, vi stannade ett par dagar för att få koll på amningen! Ajajaj säger jag mina nipples är såriga fast börjar bli bättre och idag har mjölken kommit så nu ser jag ut som Dolly Parton med ölmage! :D

Älskade lilla Sam kom, förlossningen gick jättefint, gjorde lagom ont med epiduralen. Kände fortfarande värkarna fast de gjorde inte så otroligt ont! Har repat mej bra och nu är mamma här från Sverige så jag tittade bara in för att säga hej och såklart lägga ut en bild på underverket som gömde sej i jättemagen! Tack alla ni som grattat och Breakdance, jag blev så orolig att du skulle hinna först när du inte var här på hela eftermiddagen så jag tänkte det är bäst jag sätter igång ;) Hur har det gått för dej?

Här är lilla Sam





Garanterar fler bilder i bildtråden så småningom :D
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

:banana:JÄTTEGRATTIS:banana:

Jag går fortfarande här hemma och väntar..försöker få bebis att förstå att vi inte längre tränger oss före så nu är de lugnt men den trivs tydligen väldigt bra i värmen:(


Just ja, kan man "läcka" fostervatten, vet inte riktigt om de är nåt..men de känns nästan som att de kommer lite och pv klagar på att jag luktar illa:rofl: och nej, de är inte flytningar utan blötare liksom:angel:
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Just ja, kan man "läcka" fostervatten, vet inte riktigt om de är nåt..men de känns nästan som att de kommer lite och pv klagar på att jag luktar illa:rofl: och nej, de är inte flytningar utan blötare liksom:angel:

Jag hade pyspunka och blev igångsatt pga det..
Ring förlossningen direkt imorgon och berätta att du misstänker det.. Ha på dig en binda och "samla" upp det som kommer, de tar några prover (eller typ luktar på det) och avgör om det är vattenavgång eller inte.. Är det det så blir du igångsatt inom tre dygn för att det inte skall bildas infektioner hos det lilla krypet..

/A - påläst
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

GRATTIS än en gång:)
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Hihi tack! Jag tycker såklart han är världens sötaste! :love:

Breakdance de gör ett jätteenkelt test med typ en provsticka som ändrar färg om det är fostervatten. Här i alla fall, men jag antar att Sverige inte ligger bakom i utvecklingen.

Håller tummarna för en bräkisbäbis snart :D
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 302
  • Låst
Hästvård Jag kopierar in allt som hänt min fölunge de sista dagarna. Finns det någon som vart med om något liknande?? 11 mars 2009 Jag vet...
Svar
11
· Visningar
2 263
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp