Tråden för oss som är trötta på att vänta

Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Du får gärna hålla utkik åt mig och hojta till om du ser nån! Den var uursöt
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

kl.

har följt tråden i tysthet, är så mysigt att läsa om alla bebisar och förväntansfulla mammor..blir ju snart sugen själv här :angel:

Först och främst, GRATTIS VINDVISSLA! :bump:

sen undrar man ju som alla andra hur det gått?? :banana:
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

*kl*

Grattis Vindvissla!

Var det nutella som gjorde det? ;) (eller du kanske inte har ätit någon, blandar ihop er...)
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Jo vi har satt dit belysningen själva. Inte alls svårt. Tror tom att vi hittade även spotsen på Ikea. :) Det blir lite roligare om man leker lite med olika ljuspunkter osv. :idea:
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

*kl*

Grattis Vindvissla till bebisen!
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Du får gärna hålla utkik åt mig och hojta till om du ser nån! Den var uursöt

Sådana korgar brukar dyka upp rätt frekvent på marknader under somrarna. I alla fall i den här delen av landet.


För övrigt tycker jag också att det är jättespännande att följa alla blivande mammor här på Föräldrer.

Grattis Vindvissla! :)
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Det stämmer, det glömde jag att tipsa om. När jag var i Norge i sommar sålde dom såna i flera olika storlekar på en marknad, och det är nog inte helt omöjligt att det skulle kunna tänkas dyka upp här i närheten heller.
Fast jag kan tänka mig att du kanske vill ha en innan du får hem valpen. ;)
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Jo vi har satt dit belysningen själva. Inte alls svårt. Tror tom att vi hittade även spotsen på Ikea. :) Det blir lite roligare om man leker lite med olika ljuspunkter osv. :idea:

Ja, det var jättefint! Jag älskar spännande belysning, så himla mycket häftigt man kan göra med lite ljus.

Hur går det själv nu, för att komma tillbaka till ämnet :angel:, inte långt kvar nu för dig heller! Spännande värre :bump::bump:1
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Nej.. egentligen är det väl lite för tiden för att börja vänta, men jag är så leds på att vara gravid nu att jag räknar ner i alla fall. Och 5 veckor kan ju gå väldigt fort. :D
Min bebis har dock inte visat nåt tecken på att vilja titta ut inom den närmsta tiden. Magen har sjunkit ner, men det gör den ju på alla tids nog.
Jag hade tänkt att ungefär 2 veckors bakning till vore perfekt, kanske 3. Sen får bebis gärna komma. :D
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Åh gud. Kan det vara normalt. Jag är så sjukt törstig ikväll! Hinkar i mig allt jag kommer över. Drack girigt upp all min svindyra grapejuice, en liter mjölk och så en massa vatten men jag slutar aldrig att vara törstig. :eek:
Nu måste jag ha nåt mer att dricka igen. Fan vad jag kommer få springa på toa inatt. :o
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Ååååh..kan de inte bara ta slut nu..idag har min kropp genomgått en (o)frivillig tarmsköljning igen:crazy: tror inte de finns en gnutta kvar i kroppen nu, de sista spyddes nog upp för en stund sen..kan inte de bara va ett tecken på att nu är det dags:angel: för jag vill vill vill ha bebis hemma nu, inte i magen längre:love:

Peppdansar lite för mejj själv:banana::bump::banana::bump::banana:
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Jag är övertygad om att du kommer att få åka in ikväll/inatt. Nästan så att jag kan offra min högra hand på det. Men bara nästan, för den kan ju vara bra att ha kvar om jag skulle ha fel. :angel:

Men nu borde ju din bebis förstå att det är dags, för nu trillar det ju ut bebisar på löpande band. :banana:
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Sådär har ju många mammor sagt när det varit dags. De har kräkts som om de hade magsjuka, o senare på kvällen åker de o fölar, så du är nog på gång nu :banana:
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Jo..fast de va ju samma sak i måndags oxå..iofs åkte vi in då men fick åka hem igen då jag bara va 3cm öppen..kan ju hoppas på att de hänt mer den här gången:angel:
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Nej.. egentligen är det väl lite för tiden för att börja vänta, men jag är så leds på att vara gravid nu att jag räknar ner i alla fall. Och 5 veckor kan ju gå väldigt fort. :D
Min bebis har dock inte visat nåt tecken på att vilja titta ut inom den närmsta tiden. Magen har sjunkit ner, men det gör den ju på alla tids nog.
Jag hade tänkt att ungefär 2 veckors bakning till vore perfekt, kanske 3. Sen får bebis gärna komma. :D

Nja, dessa 5 veckr lär ju inte gå särskilt fort, det är väl nu man längtar som mest och kroppen verkligen känns tung. Jag vet ju inte, emn jag kan ju tänka mig ;) Men snart är det väl över även för dig, här trillar ju ut barn hela tiden nu tycker jag. Även om jag inte är i närheten av att skaffa barn, så är det bra spännande att läsa om alla andra!
*Håller tummarna för att det bara blir 2-3 veckor till för dig*
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Ehh, skulle du kunna komma hit & inreda lite här hos mig (oss) :angel:

Ni har det ju skitsnyggt :)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 302
  • Låst
Hästvård Jag kopierar in allt som hänt min fölunge de sista dagarna. Finns det någon som vart med om något liknande?? 11 mars 2009 Jag vet...
Svar
11
· Visningar
2 263
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp