Tråden för oss som är trötta på att vänta

Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Halv sex i morse födde Vindvissla en liten Sam!!! :banana:
Han vägde 4068 gram o har en massa blont hår! Hon hälsar till alla här att allt gått bra o hon hyllar epiduralen!! :D
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Brandgul, men snart börjar magen sjunka på dej, då blir det lättare att andas igen.

Ja jag hoppas verkligen att det för effekt. I natt har jag varit vaken sen klockan 4 eftersom att bebis trycker mot revbenen det gör ont och så får jag får ingen luft på det.

Tur att jag hade sovmorgon, jag slumrade till en stund frammåt 8-tiden och nu ska jag och jobba.
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Ja! Sova på mage!!

Sen drömmer jag om parmaskinka. Jag har lovat mig själv att jag ska äta det ofta om jag är sugen på det. Varför låta bli liksom?
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

10 dagar kvar idag... och fan va trött jag är på det. Har dessutom åkt på en hemsk förkylning, så nu vågar jag knappt hoppas på att det ska sätta igång för jag vet inte hur jag ska palla. :(

Nej din stackare... Men orkar kommer du att göra... På nått sätt :) Förkylningen kommer bara att vara som en liten vindpust ;)
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Tackar! :bow:
Jag är inte riktigt säker på var vi hittade den. Jag och mamma ramlade över den när vi var på väg för att köpa Julie. Jag minns bara att den var hur billig som helst. Tror att den fanns på ÖB eller Rusta eller nåt sånt ställe. :idea: Minns att vi betalade runt 100-lappen för den. Julie älskar sin koja! :love:
Nu är det visserligen mer än 3 år sen vi köpte våran, men jag vet med mig att jag sett likadana vid senare tillfällen. Senast i somras när jag funderade på att köpa en ny likadan, Julie har ätit lite på sin. :angel:
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

WOHOO!! Grattis Vindvissla! :bump: Nu får vi hoppas att alla andra bukebebisar också bestämmer sig för att vilja titta ut! :banana:
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Jag ville måla den svart. Men sen lovade jag mamma och sambon att jag skulle låta bli. Mamma tycker att det är en begravningsfärg. :o
Hon förlorade sin mamma samma dag som min syster föddes, och hon sa att hon kunde aldrig riktigt se min syrra i sin svarta vagga för hon fick känslan av att hon låg i en kista. :crazy:
Så ja.. efter lite påtryckningar har jag gått med på att grundfärgen på vaggan i alla fall ska bli vit. :D
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Du ska nog se att din lilla bebis också bestämmer sig för att komma nu när alla andra ramlar ut i en rasande fart. :banana:
Håller tummarna för dig, och sjunger en hejjaramsa för din bebis också!
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Men du..... fick just en snille-blixt ide´ :idea:

Måla den vinröd med den svarta blomman, tror det skulle bli kanon
till era färger.
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

*kl*

Grattis Vindvissla! :bump:

Själv har jag 7 dagar kvar till bf men har inte hunnit tröttna än.
Magen är ganska lagom stor så hundpromenader, jobb osv. fungerar bra.
Saknar dock ridningen..
Har kommit på att jag inte har tid att föda barn nu eftersom jag fortfarande jobbar och har massor att fixa både hemma och på jobbet :D
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

KL

Med risk för att vara gnällig då det inte finns någon chans att jag får barn inom ganska många veckor... Är i vecka 22, jag bara längtar tills den kommer ut. Det är inte kul att ha foglossning och kånka runt på en 9 kilos bebis. Sonen sover dessutom i sängen och älskar att ligga och sparka på magen... Det gör ont. Men men det som är bra med graviditeten är väl att tja tills slut kommer min andra son ut.
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

:banana:Grattis Vindvissla:banana:

Här jobbas det för fullt med promenader och Nutella, för nog va de väl den som fick fart på allt:angel:;) Än en gång, Grattis:love:
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Vilken underbar lägenhet!! Fint med vilken färg du än tänkt dig på blommorna faktiskt, inte så mycket till hjälp känner jag, haha.. Fast till er lgh är det nog finast med svart-bruna blommor.

Måste bara fråga, belysningen i bokhyllans olika fack, har si satt in det själva? Ursäkta lite trådkap här mot slutet.


Och grattis vindvissla :bump::bump::bump:
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

:angel: Det ska visst till att man blir på smällen för att börja göra nåt åt stället man bor i. :rofl:

Helt ärligt tror jag det ligger något i det där, faktiskt. :D I love you both men du och Lasse är fan inte de snabbaste personerna på planeten... ;)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 302
  • Låst
Hästvård Jag kopierar in allt som hänt min fölunge de sista dagarna. Finns det någon som vart med om något liknande?? 11 mars 2009 Jag vet...
Svar
11
· Visningar
2 263
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp