Tråden för oss som är trötta på att vänta

Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

:rofl: Det vore inte det bästa.
Jag har iofs 3 uppsättningar sängkläder redan, men just till vaggan blir det marimekkosängkläder så det måste jag sy själv.
Sen har jag ångrat tillbaka mig till den ursprungliga planen så på lördag ska sambon måla blommor på vaggan i alla fall. :angel:
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

klaga inte vissa är bara i vecka 23... Jag vill inte gå och vänta på förlossningen jag kommer ju fortfarande ihåg allt från sonens... Mög jag vet precis vad som väntar...

Hjälp säg inte så. :eek:
Fast jag intalar mig själv stenhårt att har miljontals kvinnor överlevt att föda barn så ska då fan inte jag vara sämre. :devil:

Fast med tanke på att jag redan tycker lite synd om mig själv av "mensvärken" jag dras med så kommer jag säkert att gråta så det skvalar när en riktig förlossning drar igång. :angel:
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

HAHAHAHA, din virrpanna, har du ångrat dig igen?! Blir nog fint hur du än gör, marimekko-blommor är fint oavsett :bump::bump:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 302
  • Låst
Hästvård Jag kopierar in allt som hänt min fölunge de sista dagarna. Finns det någon som vart med om något liknande?? 11 mars 2009 Jag vet...
Svar
11
· Visningar
2 263
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp