Tråden för oss som är trötta på att vänta

Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Även jag utan barn, smyger mig in och grattar :angel::D:bump::bump:
Vilken sötnos !!
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Tack :D

Undrar hur det gått för sunsine och tvillingarna!
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

GRATTIS! Han är helt fantastiskt söt! :love:
Nu blev jag inte mindre sugen på att min egen tjej ska komma. Det är bara att räkna ner veckorna. :D
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Hihi jag vet hur du har det i alla fall, det är SKITTRÅKIGT att vänta!!! :D
Men den som väntar på nåt gott.... Och förlossningen var helt fantastisk, ska berätta hela historien sen när jag har tid, Sam håller på att vakna och jag tänkte tvätta mina stygn först. (helt plötsligt har jag inte lika tråkigt om dagarna längre :D)
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

kl
Här är en som följer tråden noggrant. Nu är kl snart två och inget från Breakdance, hon är kanske verkligen på gång nu.
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Grattis Vindvissla!!! Äntligen är din väntan över!!!

Min bakas fortfarande, och nu med två halsflussjuka barn :crazy: så tänker jag knipa ett litet tag till...
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Är det bara jag som reagerar över ord som "fantastisk" och "tvätta mina stygn" i samma mening. :angel:

Men man överlever alltså? :D

Åhh.. Skynda nu bebis. Det är ju att ligga på sträckbänken när man bara ska hålla på och vänta såhär. :bump:
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Jag väntar med spänning! Kan det vara nästa Bukebäbis på G eller är det någon annan som är före??

Grattis vindvissla till sötnosen :D
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Åhhh, jag som är fullständigt livrädd för att blir sprängd i muffen vid förlossningen. :eek:
Tycker nästan synd om karln min som ska vara med mig under resans gång. Jag lär vara en sån som skäller och är elak. Jag är nog elak bara jag är lite trött i ryggen på kvällen. :o:angel:
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Jag lär vara en sån som skäller och är elak. Jag är nog elak bara jag är lite trött i ryggen på kvällen. :o:angel:

Jag var jätteelak..
Min sambo gjorde allt för mig och i varje värk så skällde jag, eller såfort det började göra ont.. Men när smärtan var borta bad jag om ursäkt hela tiden. Stackarn..
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

haha. Ja herregud.. Jag kanske skulle skriva ett brev till sambon som han får läsa på förlossningen så att han kan läsa och påminna sig själv om att jag antagligen inte alls menar alla elakheter jag slänger ur mig. :angel:

En arbetskompis hade skrikit åt sin karl under förlossning "Kan du inte bara hoppa ut genom fönstret så att du dör din jävel!?" :rofl:
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Åh... Jag hoppas verkligen inte att jag säger något sådant... Men jag skulle nog kunna :crazy:
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

:rofl: Du får också skriva brev.

"Härmed intygar jag att alla eventuella elakheter som kan komma att uttalas ur min mun i samband med förlossningen inte har någonting med verkligheten att göra och ingenting jag menar varken då eller nu..."

:angel:
 
Sv: Tråden för oss som är trötta på att vänta

Är det bara jag som reagerar över ord som "fantastisk" och "tvätta mina stygn" i samma mening. :angel:

Men man överlever alltså? :D

Åhh.. Skynda nu bebis. Det är ju att ligga på sträckbänken när man bara ska hålla på och vänta såhär. :bump:

Jag har precis läst ut "9½ månad" av Annika Lantz och det här låter precis som nåt hon också skulle kunna fundera över. KLOCKREN bok, har ni läst??? :)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 302
  • Låst
Hästvård Jag kopierar in allt som hänt min fölunge de sista dagarna. Finns det någon som vart med om något liknande?? 11 mars 2009 Jag vet...
Svar
11
· Visningar
2 263
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp