Tråd för värdelöst vetande del 35

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 80 160
Status
Stängd för vidare inlägg.
Gjort mig av med åtminstone 800g jordgubbar idag. Fan, idiotiskt att köpa EN HINK jordgubbar igår.
Egengjord variant av pinocciotårta blev det iaf. Här ska jag bli fet(are). Ehm. Hoppas på att jag snart får ork till något mer än att gå från säng till soffa utan att bli helt fördärvad att jag kan börja på gymmet igen.

Iofs, men det känns som att det skulle vara en dyr historia att köpa sig ett sånt skepp :P
Därmed inte sagt att @astronaut inte har råd med det, för det vet ju inte jag :)

Vem vet, kanske är multikultibultinultibiljardär så har råd med en egen båt! Hmpf! (eh, vill någon bo med mig och som hjälp med hyran bara behöver hjälpa till att spola de där överläskiga toaletterna..?)

Man kanske inte behöver köpa en? :D Å andra sidan, om man då tar in gäster på den känns det t.o.m som att man kan vinna på det. En hotellbåt liksom :D

Kostar ju ändå en nedrans massa i drift. El, vatten, tömma toaletttank och hela faderullan. Speciellt om färjan är lika stor som en Silja Linebåt. Skulle varit annorlunda om det var en liten Yatch liksom :D

"Någon annan betalar"? :D
Vv: alldeles för snart lördag! :( tänk så fort det kan vända...förut längtade jag, nu mår jag mest dåligt. Skrutt.
Hoppas det vänder tillbaka och blir roligt igen snart...

Idag badade jag och två vänner utomhus. Det regnade, klockan var efter 21. Det var 11 grader utomhus. Vattnet var därefter (dvs: skitkallt). Hujedamig. Mitt arma skrev och bröst. Förlåt för jag utsatte er för istid.

Idag badade jag och två vänner utomhus. Det regnade, klockan var efter 21. Det var 11 grader utomhus. Vattnet var därefter (dvs: skitkallt). Hujedamig. Mitt arma skrev och bröst. Förlåt för jag utsatte er för istid.

Var det verkligen en bra idé?! O_o :confused: :nailbiting:

/hon som anser att det är kallt när vattnet är under 24 grader

Du är galen :o

Jag badar inte om inte vattnet är som @athena_arabians sa under 24 grader ju

Idag är jag stel och har ont överallt. Har börjat köra ner resten av gräset på tomten och det är tätt och högt, men satan vad bra det kommer bli.
Ser ur som jag tänker ta hö nästan haha

Jag behöver nog duscha. Frågan är om jag orkar göra det ikväll eller om jag ska göra det i morgon i stället.

:wtf:

Har varit hos BF i två dagar. Herr Ågren var med men han fick inte min uppmärksamhet. I morgon slår jag av ljudet på mobilen och sover så länge kroppen anser sig behöva.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
367
· Visningar
11 518
Tjatter När jag gick högstadiet i mitten av 70talet så hade skolan eller Sverige en tävling där eleverna skulle motionera så mycket som möjligt...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: Sedna
·
Fordon Jag har en moped bil (js60) och ibland när jag startat bilen och ska köra så börjar motor lampan blinka, i dom här bilarna är alla...
Svar
2
· Visningar
531
Senast: Youmeoh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10