Praktisk som jag är, undrar jag om det inte blir väldigt kallt?
Inte om man har en båt som håller värmen. Vet ju att det finns folk som bor i båtar som om det vore en lägenhet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Praktisk som jag är, undrar jag om det inte blir väldigt kallt?
Inte många % har frysit på Silja LinePraktisk som jag är, undrar jag om det inte blir väldigt kallt?
SantInte om man har en båt som håller värmen. Vet ju att det finns folk som bor i båtar som om det vore en lägenhet![]()
Inte många % har frysit på Silja Line![]()
![]()
Iofs, men det känns som att det skulle vara en dyr historia att köpa sig ett sånt skepp :P
Därmed inte sagt att @astronaut inte har råd med det, för det vet ju inte jag![]()
Man kanske inte behöver köpa en?Iofs, men det känns som att det skulle vara en dyr historia att köpa sig ett sånt skepp :P
Därmed inte sagt att @astronaut inte har råd med det, för det vet ju inte jag![]()
Man kanske inte behöver köpa en?Å andra sidan, om man då tar in gäster på den känns det t.o.m som att man kan vinna på det. En hotellbåt liksom
![]()
Idag badade jag och två vänner utomhus. Det regnade, klockan var efter 21. Det var 11 grader utomhus. Vattnet var därefter (dvs: skitkallt). Hujedamig. Mitt arma skrev och bröst. Förlåt för jag utsatte er för istid.
Var det verkligen en bra idé?!![]()
![]()
/hon som anser att det är kallt när vattnet är under 24 grader
Du är galenIdag badade jag och två vänner utomhus. Det regnade, klockan var efter 21. Det var 11 grader utomhus. Vattnet var därefter (dvs: skitkallt). Hujedamig. Mitt arma skrev och bröst. Förlåt för jag utsatte er för istid.
Well...jag tog ner min för typ en månad sedanEn granne i porten bredvid har fortfarande en adventsstjärna i fönstret.![]()
En granne i porten bredvid har fortfarande en adventsstjärna i fönstret.![]()