Tråd för värdelöst vetande del 35

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 80 158
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har hälsat när han lagade mat, det kan ev ha fått effekten att han kommer vilja jävlas med dig istället. Jag ska sätta koppel på han, jag lovar :p

Nöjd med dagen. :up:
Fixat med ekonomin, betalat räkningar, rensat massor, städat, diskat, tvättat, städat bilen, varit i stallet, besök av grannen, handlat, eldat och sovit på soffan en stund. Det är tur man är ledig ibland :D

@EmmaW han gillar ju att skoja och retas så, men jag ska försöka hålla honom lugn och fin ;) och jag tvivlar inte på att du kommer göra det oavsett, räknar snarare med det ;)

Jag är öm i skinkan, ca 8-10 cm nedanför stickstället :confused: Gör inte ont när jag står upp o trycker där, bara ömt när jag ligger ner. Kan inte se nåt blått. Antagligen nån nerv som retats. :confused:

Suger i odlartarmen, suger i kreativa tarmen överlag faktiskt! Jag är ju egentligen en värsta Ernst när det kommer till idéer och utformanden av dem ! Och så har jag ingenstans att få utlopp för detta!!!!!!!!! :banghead:

Jag vill "måla" med växter, det är det bästa jag vet :love:

Vv måste nog åka in till stan och klämma på telefoner. :( hatar sådant här!

Och så måste jag komma på var man kan köpa okej, inte allt för dyra ramar :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
367
· Visningar
11 504
Tjatter När jag gick högstadiet i mitten av 70talet så hade skolan eller Sverige en tävling där eleverna skulle motionera så mycket som möjligt...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: Sedna
·
Fordon Jag har en moped bil (js60) och ibland när jag startat bilen och ska köra så börjar motor lampan blinka, i dom här bilarna är alla...
Svar
2
· Visningar
529
Senast: Youmeoh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • 12 kvm utbyggnad?
  • Cykelhjälm till bebis

Hund, Katt, Andra Djur